InstagramFacebookYoutube
Tréning

Letný tip: Trénovanie k efektívnejšiemu chudnutiu

19. 7. 2022
Letný tip: Trénovanie k efektívnejšiemu chudnutiu
Počas leta vám každý pracovný deň prinášame krátke tipy, ktorými si môžete zefektívniť svoju tréningovú či výživovú snahu. Čo sme si pre vás pripravili dnes?

Trénovanie k efektívnejšiemu chudnutiu

Ak je vašim cieľom efektívne chudnutie, mali by ste sa venovať päťkrát do týždňa kardiovaskulárnemu tréningu v dĺžke 30-60 minút, ktoré vám rozpumpuje srdce. Ak nemáte viac ako 20 minút, účinnou alternatívou je vysoko intenzívne intervalové kardio. Ak chcete vidieť pokroky ešte rýchlejšie, k piatim kardio tréningom pridajte minimálne tri silové tréningy zamerané na posilnenie svalov.



Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist