Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:

Arnold Schwarzenegger: Jeho prvý tréning hrudníka

13. 07. 2017
Každú stredu vám prinášame články týkajúceho sa najväčšieho kulturistického šampióna všetkých čias, ktorý dosiahol úspechy v športe, v showbiznise i v politike. Dnes vám predkladáme prvý tréning Arnolda Schwarzeneggera zameraný na hrudník.

Arnold sa pýšil počas svojej kariéry skvelým hrudníkom, no keď začínal cvičiť, patril k jeho najväčším slabinám. Tvrdým tréningom sa dopracoval až k tomu, že to bola spolu s bicepsmi jeho výstavná partia.

Okrem samotných cvikov na prsné svaly bol Schwarzenegger známym propagátorom pulloveru, ktorý podľa jeho názoru mohol za dosiahnutie mohutnosti jeho hrudníka, hoci mnoho ľudí sa k nemu stavalo skepticky a i v súčasnosti sa neradí k najpoužívanejším cvikom.

Ešte počas jeho života v Rakúsku precvičoval hrudník piatimi cvikmi, pričom každý robil v piatich až šiestich sériách po 10 opakovaní. Používal čo najťažšie váhy, no začínal s ľahšími a pyramídovo sa prepracoval k tým ťažším.

Článok pokračuje pod reklamou


Zloženie „rakúskeho“ tréningu hrudníka Arnolda Schwarzeneggera:
1. Bench-press (stredná a dolná časť hrudníka)
2. Tlaky s veľkou činkou na šikmej lavičke (horná časť)
3. Rozpažovanie na rovnej lavičke (vnútorná a vonkajšia časť)
4. Kľuky na bradlách so záťažou (dolná a vonkajšia časť)
5. Pullover (rozšírenie hrudného koša a natiahnutie svalov)

Všetky cviky nájdete v našej databáze cvikov.

Tento článok bol pôvodne vydaný: 20.3.2013.
Letný režim končí 31. augusta. Potom prídu na rad opäť úplne nové, premiérové články.
Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Ďalšie časti seriálu: