Tréning 13. 07. 2017

Arnold Schwarzenegger: Jeho prvý tréning hrudníka

Každú stredu vám prinášame články týkajúceho sa najväčšieho kulturistického šampióna všetkých čias, ktorý dosiahol úspechy v športe, v showbiznise i v politike. Dnes vám predkladáme prvý tréning Arnolda Schwarzeneggera zameraný na hrudník.

Arnold sa pýšil počas svojej kariéry skvelým hrudníkom, no keď začínal cvičiť, patril k jeho najväčším slabinám. Tvrdým tréningom sa dopracoval až k tomu, že to bola spolu s bicepsmi jeho výstavná partia.

Okrem samotných cvikov na prsné svaly bol Schwarzenegger známym propagátorom pulloveru, ktorý podľa jeho názoru mohol za dosiahnutie mohutnosti jeho hrudníka, hoci mnoho ľudí sa k nemu stavalo skepticky a i v súčasnosti sa neradí k najpoužívanejším cvikom.

Ešte počas jeho života v Rakúsku precvičoval hrudník piatimi cvikmi, pričom každý robil v piatich až šiestich sériách po 10 opakovaní. Používal čo najťažšie váhy, no začínal s ľahšími a pyramídovo sa prepracoval k tým ťažším.

Zloženie „rakúskeho“ tréningu hrudníka Arnolda Schwarzeneggera:
1. Bench-press (stredná a dolná časť hrudníka)
2. Tlaky s veľkou činkou na šikmej lavičke (horná časť)
3. Rozpažovanie na rovnej lavičke (vnútorná a vonkajšia časť)
4. Kľuky na bradlách so záťažou (dolná a vonkajšia časť)
5. Pullover (rozšírenie hrudného koša a natiahnutie svalov)

Všetky cviky nájdete v našej databáze cvikov.

Tento článok bol pôvodne vydaný: 20.3.2013.

Oznam: Od 1. júla do 1. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 2. septembra.

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Ďalšie časti seriálu:
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku


Streftec - Webdesign & Media

© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk
TOPlist