Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:

Tipy, ktoré vás udržia na ceste k chudému telu

18. 07. 2021
ikonka
Všetci potrebujeme trochu či trochu viac motivácie, keď sa snažíme schudnúť. Tréning je v tomto procese ľahký, no chlieb sa láme pri stránke stravovania. V tomto článku vám predstavíme tipy, ktoré vám pomôžu zostať na tej správnej ceste, ktorá vás dovedie k vášmu vysnívanému telu.

1. MAJTE PRED SEBOU DOKONALÝ OBRAZ
Predtým, ako sa pustíte do chudnutia, majte pred sebou obraz vášho dokonalého „ja“ a neustále si ho pripomínajte. Nejde len o predstavu, aké pekné brucho budete mať, ale aj o to, že chudší budete vyzerať energickejšie a budete zdravší.

2. MYSLÍTE PREDTÝM, AKO JETE
Ak ste v pohode, praktizuje sa to ľahšie. Ak ste v strede, trochu ťažšie. Bez ohľadu na okolnosti sa však snažte myslieť predtým, ako niečo zjete. Platí to predovšetkým, ak čelíte jedlu, ktoré vás vzdiaľuje od vášho cieľa. Aj keď idete na nejakú akciu alebo budete dlhšie cestovať, využite mozog a pripravte sa na to dopredu.

3. MYSLÍTE NA JEDLO AKO NA PALIVO
Nemusíte úplne vylúčiť pôžitok z jedenia, ale v prvom rade by ste si mali uvedomiť, že jedlo je len prostriedok, ako dostať do tela energiu. Je teda ako palivo pre život a tréning. Dbajte na jeho vhodné zloženie, vhodný pomer bielkovín, sacharidov a tukov. Čím lepšie jedlo prijmete, tým lepšiu budete fungovať.

Článok pokračuje pod reklamou


4. NEVZDÁVAJTE SA ANI NA CHVÍĽU
Berte zdravú výživu ako súčasťou životného štýlu a nie ako na utrpenie, ktorým si musíte prejsť. Taktiež sa nevzdávajte a nikdy, ani keď na vás príde slabá chvíľka, nevypadnite z vagóna. Ak sa vzdáte a zhrešíte, reči ako „začnem odznova budúci týždeň“ k úspechu tak ľahko nepovedú. Vždy sa ťažšie znova začína ako len udržiava.

5. NEBOJTE SA PODVÁDZAŤ
V treťom tipe sme hovorili o tom, že netreba v diéte vylúčiť pôžitok z jedenie. V skutočnosti je aj pre chudnutie dôležité, aby ste občasne zhrešili. Naplánujte si jeden deň v týždni, počas ktorého si doprajete jedlá len kvôli tomu, aby ste si na nich pochutili. Berte to ako odmenu za snahu, ktorú ste urobili v dňoch predtým.

6. VYTVORTE SI ZVYK
Vydržte prvý mesiac a uvidíte, že časom sa všetko pre vás stane ľahším. Vytvoríte si totiž zvyk. A keď máte zvyk, niektoré veci sa stanú automatické a vy budete oveľa ľahšie dosahovať svoje ciele. Kľúčové je vydržať niekoľko prvých týždňov po opadnutí entuziazmu, ktoré sú vždy najnáročnejšie.

7. OBRÁŤTE SA NA PRIATEĽA
Mať niekoho, kto vám bude oporou pri snahe schudnúť je na nezaplatenie. Zdôverte sa s niekým blízkym s vašimi cieľmi a poproste ho, aby vám bol oporou pri ťažkých chvíľach. Keď budete mať pocit, že už to ďalej nevydržíte, je to správny moment, aby ste sa naňho obrátili. ešte lepšie je, ak s niekým zdieľate svoj cieľ a spolu sa navzájom tlačíte vpred.

8. VYUŽÍVAJTE ZÁPISNÍK
Založiť si zápisník pri cvičení je základ, ktorý veľa ľudí podceňuje. Pokiaľ ide o chudnutie, tiež vám pomôže, keď si budete zapisovať svoje cvičebné a stravovacie návyky, plánovať si jedlá a archivovať si dôležité poznatky. Využívajte zápisník každý deň a pomôže vám to udržať sa na správnej ceste k vyrysovanému telu.

06.04.2014.
Letný režim končí 31. augusta. Potom prídu na rad opäť úplne nové, premiérové články.
Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2021 SlovakFitness.sk TOPlist