SlovakFitness.sk

Tréning 11. 12. 2014

Trénujte svoje prsia ako zviera

ikonka
Kulturista Roman Fritz si vyslúžil prezývku „Rex“. Je to možno aj jeho spôsobom tréningu, ktorým pripomína zviera. Trénuje prevažne vonku, v starej a skromnej posilňovni. Teraz vám prináša tréning hrudníka, ktorým svoje prsia poriadne rozbijete.

Možno ste o ňom ešte nepočuli, ale vedzte, že Fritz vyhral tohtoročnú amatérsku Olympiu. Teraz pre bodybuilding.com napísal článok, v ktorom sa podelil o to, ako vypracoval svoj vynikajúci hrudník.



„Keď trénujem hrudník, nikdy sa nesústredím na váhu. Predstavujem si izolovanie kontrakcie cieleného svalu. V každom opakovaní každej série aplikujem striktný prístup,“ píše Fritz, o ktorom teda už vieme, že uprednostňuje techniku pred váhou.

Stále však nevieme, ako vyzerá jeho tréning. Prišiel ten čas. Základom je, že tréning zaháji najťažším cvikom – benčpresom. Pokračuje pulloverom, pri ktorom aj svaly natiahne. Potom príde na rad ďalší tlakový cvik – tlaky s jednoručkami na šikmej lavici, a opäť pullover. Následne prídu dva cviky na spodnú časť hrudníka – kľuky na bradlách a sťahovanie protismerných kladiek.

Pred každým cvikom si stanoví počet opakovaní, ktoré za každú cenu musí dosiahnuť. Úmyselne v záverečných sériách použije váhu, s ktorou nedokáže daný počet urobiť. Potom aplikuje princíp rest/pause, ktorý spočíva v tom, že po zlyhaní si dá na 10-20 sekúnd pauzu a potom dorobí zvyšné opakovania. Pri pulloveroch z praktického hľadiska drží váhu stále vo svojich rukách aj počas krátkej prestávky. Ak sú nevyhnutné viaceré prestávky, urobí ich. Cieľom je dosiahnuť stanovený počet opakovaní.

Príklad:
Séria č.1: 12 opakovaní
Séria č.2: 12 opakovaní
Séria č.3: 9+3 opakovania s rest/pause
Séria č.4: 8+4 opakovania s rest/pause
Séria č.5: 6+6 opakovaní s rest/pause

Tréning je zložený z jednoduchých cvikov, ktoré však vôbec v tomto tréningu nie sú jednoduché :-) Okrem intenzifikačných techník (série do zlyhanie, rest/pause) ich komplikujú aj supersérie, ktoré Fritz využíva. Navyše, medzi nimi oddychuje len 30 až 45 sekúnd. Musíte byť dobré zviera, aby ste to v pohode zvládli!

Tréning hrudníka
Cvik Série Opakovania
Superséria:
Benčpres 5 do zlyhania
Pullover 5 12 (rest/pause)
Superséria:
Tlaky s jednoručkami na šikmej lavičke 5 do zlyhania
Pullover 5 12 (rest/pause)
Superséria:
Kľuky na bradlách 5 do zlyhania
Sťahovanie protismerných kladiek 5 12 (rest/pause)
?

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
preco-by-sa-mal-kazdy-chlap-venovat-posilnovaniuPrečo by sa mal každý chlap venovať posilňovaniu?odpalte-svoje-bicepsy-tymto-vojenskym-treningomOdpáľte svoje bicepsy týmto vojenským tréningompreco-by-vam-trening-vecer-mohol-zmenit-zivotPrečo by vám tréning večer mohol zmeniť život?chyby-ktorym-by-ste-sa-pri-treningu-chrbta-mali-vyvarovatChyby, ktorým by ste sa pri tréningu chrbta mali vyvarovať absolvujte-skvely-trening-za-polovicu-casuAbsolvujte skvelý tréning za polovicu času
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist