Kulturistika 20. 02. 2019

Tréning kulturistu XXV. – Roelly Winklaar a tréning chrbta

ikonka
Egberton Rulove Etienne-Winklaar, známy najmä pod skráteným menom Roelly Winklaar, je holandský reprezentant v profesionálnej kulturistike, ktorý má za sebou pár mimoriadne úspešných rokov. A aj preto nám dnes v našom seriáli padol do oka práve on.

Rodák z karibského Curacaa zakončil minulú sezónu triumfom na Prague Pro, ktorý bol pekným koncom sezóny, v ktorej ovládol aj austrálsky Arnold Classic a v ktorej si s tretím miestom vytvoril osobné maximum na Mr. Olympia. Vyhral tam pritom premiérový titul „Šampión ľudu“.

Čo mohlo divákov na ňom zaujať? Možno aj jeho zadné pózy, v ktorých ukazoval svoj chrbát. Ako ho trénuje? Tak ako väčšinu partií – vyšším počtom opakovaní, dôkladným precítením svalov a absenciou švihového pohybu.

Tento ukážkový rozpis zahŕňa päť cvikov. Na začiatku je to veslovanie, resp. príťahy na spodnej kladke v sede. Urobí štyri série po 12 až 15 opakovaní. Následne prejde k T-tyči, s ktorou urobí tri série príťahov po 12 opakovaní.

Následne prichádza tá najzábavnejšia časť celého tréningu – superséria, v ktorej spája sťahovanie hornej kladky k hrudníku so širokým úchopom so sťahovaním hornej kladky k hrudníku s veslárskym V-adaptérom. Supersériu urobí trikrát, každý cvik s 10 opakovaniami.

Na záver prichádza pullover na stroji, ktorý vykoná v štyroch sériách po 15 až 20 opakovaní.

Pozri aj: Roelly Winklaar a tréning ramien

Roelly Winklaar: Tréning chrbta
Cvik Série Opakovania
Príťahy spodnej kladky v sede (veslovanie) 4 12-15
Príťahy T-tyče v predklone 3 12
Superséria:
Sťahovanie hornej kladky so širokým úchopom
Sťahovanie hornej kladky s V-adaptérom
3 10
Pullover na stroji 4 15-20


Oznam: Od 1. júla do 1. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 2. septembra.

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

O čom píše Úspech.MNE.sk?

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku


Streftec - Webdesign & Media

© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk
TOPlist