Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:

Tréning na doma, ktorým nebudete otravovať susedov

Autorka: Lucka – 18. 09. 2021
ikonka
Tréningy doma sa v roku 2020 masovo rozšírili, pretože obmedzenia súvisiace s globálnou pandémiou spôsobili, že mnoho ľudí nemalo inú možnosť, ak si chceli zacvičiť. Posilňovne boli zatvorené.

Či už ste doma začali cvičiť z tohto dôvodu alebo z iného, prípadne ak cvičenie doma stále len zvažujete, potom by vás mohla postretnúť jedna prekážka, ak bývate v byte a pod vami bývajú susedia. Niektoré druhy cvikov nie sú vhodné na to, aby ste ich nerušili.

Nasledujúci tréning vám pomôže precvičiť celé telo za 30-40 minút bez toho, aby ste dupali alebo búchali, čo nepoteší susedov, ktorí majú tiež nárok na pokojný život. Tvoria ho špecificky vybrané cviky, ktoré možno robiť pri spevňovaní svalstva i pálení tukov. Využívajú len váhu vášho tela, prípadne ľahšie jednoručky, ktoré nie je problém zaobstarať ani pre domácnosť.

Na úvod budete robiť bulharské drepy na jednej nohe, pri ktorých využijete stoličku a jednoručky, prípadne fľaše s vodou alebo ťažšie knihy, ak činky doma nemáte – buďte kreatívne. Po nohách si precvičíme tricepsy, ramená a hrudník kľukmi. Po nich sa dáme na predlaktia a posilníme si brucho a spodnú časť chrbta doskou (plank).

Článok pokračuje pod reklamou


Na podložke sa dáme na chrbát a začneme robiť panvový most jednou nohou. Tým opäť zaťažíme stehná – tentoraz viac zadnú časť, a taktiež sedacie svaly. Následne precvičíme brucho skracovačkami v supersérii s dvíhaním nôh v ľahu (superséria = vykonáte dva cviky po sebe bez prestávky). Na záver ešte urobíte cvik Inchworm, ktorým si zlepšíte aj svoju mobilitu.

Každý cvik vykonajte v 4 sériách, pričom medzi každou oddychujte 30-60 sekúnd. Tak ako pred tréningom nezabudnite na zahriatie svalov a kĺbov, tak po docvičení nevynechajte strečing.

Tichý tréning na doma
Cvik Série Opakovania
Bulharské drepy 4 12 každou stranou
Kľuky 4 12
Doska 4 30 sekúnd
Panvový most jednou nohou 4 12 každou stranou
Superséria:
Skracovačky
Dvíhanie nôh v ľahu
4
12
12
Inchworm 4 12

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Sme aj na Instagrame
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2021 SlovakFitness.sk TOPlist