InstagramFacebookYoutube
Tréning

Tréningový tip: Využite viac opakovaní pre väčšie svaly

13. septembra 2013
Tréningový tip: Využite viac opakovaní pre väčšie svaly
Každý druhý piatok vám pravidelne prinášame jeden tip, ktorý vám pomôže k dosahovaniu vašich fitness cieľov v oblasti tréningu.

TIP: Využite viac opakovaní pre väčšie svaly

Snažíte sa zmohutnieť, ale stále sa vám to nedarí? Ste stále chudí a hoci sa snažíte dvíhať čo najťažšie váhy, stále to svoje ovocie neprináša? Tak skúste opak – znížte o čosi váhy a robte viac opakovaní. Pre tzv. „hardgainerov“ je to veľmi prospešná stratégia.

Potvrdzuje to štúdia jednej tureckej univerzity publikovaná v Európskom žurnále aplikovanej fyziológie. Tá tvrdí, že ľudia s génom ACE-2, ktorí sa vyznačujú chudou postavou a ťažkým priberaním, nebudú budovať svaly ťažkými váhami a nižším počtom opakovaní. Potrebujú robiť viac sérií a v každej viac opakovaní v rozsahu 12-15.

Ďalšia časť vyjde o dva týždne. Nečítali ste tú poslednú?
Prečítajte si ju teraz: Tréningový tip: Trénujte brucho pri sledovaní televízie




Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist