Naše ďalšie weby: NHL KHL Osobný rozvoj
 
 
 
 
Reklama:
Tréning 31. 08. 2017

Arnold Schwarzenegger – Tréningové tipy 2

Každú druhú stredu vám prinášame články týkajúceho sa najväčšieho kulturistického šampióna všetkých čias, ktorý dosiahol úspechy v športe, v showbiznise i v politike. Dnes sa pozrieme na tipy Arnolda Schwarzeneggera, ktoré budú viesť k efektívnejšiemu tréningu.

3. VYUŽÍVAJTE MNOŽSTVO RÔZNYCH CVIKOV
Minule sme písali, že Arnold je zástancom veľkého počtu sérií a cvikov. A práve preto odporúča v tréningu využívať rôzne cviky, ktoré prepracujú každý sval trochu inak a prispejú k jeho rovnomernému rozvoju. Či už sa cviky líšia rozsahom pohybu či uhlom, ktorým na sval pôsobia, vždy je vhodné vykonávať viac rôznych cvikov. Na hrudník teda nemusíte cvičiť len benčpres, ale aj tlaky s jednoručkami na šikmej lavičky, rozpažovania, sťahovania kladky a podobne.

4. PREPOJTE SVALY S MYSĽOU
Arnold študoval nie len fyziológiu, ale aj psychológiu. Preto veril, že jedným z najdôležitejších faktorov úspechu v kulturistike bola stopercentná koncentrácia na precvičované svaly. Napríklad, pri svojom tréningu si často predstavoval kontrakcie jeho svalov, ich uvoľňovanie a rast. Nazýval to prepojením svalov s mysľou.

Ďalšie dva tipy prinesieme o mesiac. Predošlé nájdete tu:
Arnold Schwarzenegger – Tréningové tipy 1

Článok bol pôvodne vydaný: 18.9.2013.

Pomôžte nám:
Vadí vám niečo na našom webe? Všimli ste si technickú chybu? Chceli by ste niečo vylepšiť?   Dajte nám vedieť »

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Môže sa hodiť: 
Sprievodca výberom tréningového plánu »
Ďalšie časti seriálu:
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku




© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk TOPlist