SlovakFitness.sk

Tréning 31. 08. 2017

Arnold Schwarzenegger – Tréningové tipy 2

Každú druhú stredu vám prinášame články týkajúceho sa najväčšieho kulturistického šampióna všetkých čias, ktorý dosiahol úspechy v športe, v showbiznise i v politike. Dnes sa pozrieme na tipy Arnolda Schwarzeneggera, ktoré budú viesť k efektívnejšiemu tréningu.

3. VYUŽÍVAJTE MNOŽSTVO RÔZNYCH CVIKOV
Minule sme písali, že Arnold je zástancom veľkého počtu sérií a cvikov. A práve preto odporúča v tréningu využívať rôzne cviky, ktoré prepracujú každý sval trochu inak a prispejú k jeho rovnomernému rozvoju. Či už sa cviky líšia rozsahom pohybu či uhlom, ktorým na sval pôsobia, vždy je vhodné vykonávať viac rôznych cvikov. Na hrudník teda nemusíte cvičiť len benčpres, ale aj tlaky s jednoručkami na šikmej lavičky, rozpažovania, sťahovania kladky a podobne.

4. PREPOJTE SVALY S MYSĽOU
Arnold študoval nie len fyziológiu, ale aj psychológiu. Preto veril, že jedným z najdôležitejších faktorov úspechu v kulturistike bola stopercentná koncentrácia na precvičované svaly. Napríklad, pri svojom tréningu si často predstavoval kontrakcie jeho svalov, ich uvoľňovanie a rast. Nazýval to prepojením svalov s mysľou.

Ďalšie dva tipy prinesieme o mesiac. Predošlé nájdete tu:
Arnold Schwarzenegger – Tréningové tipy 1

Článok bol pôvodne vydaný: 18.9.2013.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Ďalšie časti seriálu:
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist