SlovakFitness.sk

Suplementy 30. 08. 2017

Objemovka naturálneho kulturistu a suplementy

ikonka
Inšpirovaní naturálnym kulturistom Hugom Riverom vám prinášame jeho návod do objemovej prípravy, ktorý poslúži aj rekreačným cvičencom, ktorí túžia po väčších svaloch. Po dvoch dieloch o tréningu a strave prichádza na rad časť o suplementoch.

Doplnky výživy majú svoje pomenovanie preto, že dopĺňajú výživu. Preto by ste si mali dať do poriadku hlavné tú. Ak ju máte v poriadku a chcete ešte niečo vylepšiť, môžete siahnuť aj na osvedčené suplementy, ktoré dokážu maximalizovať vašu snahu. Či sa jedná o základné alebo pokročilé, prinášame vám pohľad na tie, ktoré by v objemovom období nemali chýbať.

Aj pri objemovej príprave je dôležitá aj asistencia doplnkov výživy, ktorými by sme mali pokryť aspoň základne potreby. Medzi takéto suplementy patria multivitamínové a minerálne komplexy. Je dôležité prijať 3 gramy vitamínu C rozdelené po troch dávkach v priebehu dňa, takisto sa zíde 200 mcg chromium picolinate a esenciálnych mastných kyslín, ktoré pochádzajú buď z rybieho oleja, ľanového oleja alebo extra panenského olivového oleja.

Takisto je nevyhnutné pozrieť sa na kvalitný gainer alebo srvátkový proteín, ak už máte v poriadku doladenú skutočnú stravu. Prostredníctvom nich prijmete dodatočné bielkoviny a sacharidy. Srvátkový proteín sa hodí predovšetkým ráno a po tréningu, gainer výhradne po tréningu, prípade ako doplnok pri vynechaní jedál.

K týmto základným produktom by sa tiež dalo odporúčať dávkovať 2,5 až 5 gramu kreatínu pred a po tréningu, ako aj 5-10 gramov glutamínu ráno, pred a po tréningu, a taktiež pred spaním. Tieto dva suplementy ponúkaj mnohé z vlastností anabolických steroidov (zlepšenie regenerácie, nárast sily, náraz úrovne glykogénu, podpora imunitného systému a vyššie nitrogénová syntéza) bez vedľajších účinkov, pretože sa nejedná o hormóny.

Ak trénujete tvrdo, máte už viac ako 25 rokov a dovoľuje vám to váš rozpočet, mohli by ste ešte siahnuť po prirodzených stimulantoch testosterónu, ako sú ZMA či Tribulus.

Ak sa o týchto doplnkoch chcete dozvedieť viac, pozrite si sekciu Suplementy na našej stránke. Toto je posledná časť z trojdielneho seriálu a my na záver vyjadrujeme nádej, že vám rady od Huga Riveru prinesú želané ovocie.

zdroj: hugorivera.net

Článok bol pôvodne vydaný: 27.11.2013.

Oznam: Od 2. júla do 2. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 3. septembra.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
vsetko-o-davkovani-kreatinuVšetko o dávkovaní kreatínu ukoncite-den-spravne-pomoze-k-tomu-aj-kazeinUkončite deň správne. Pomôže k tomu aj kazeínco-musite-vediet-o-latke-s-nazvom-teakrin-je-ako-lepsi-kofeinČo musíte vedieť o látke s názvom teakrín? Je ako lepší kofeín styri-bezne-spalovace-tukov-ktore-nemaju-stimulacny-ucinokŠtyri bežné spaľovače tukov, ktoré nemajú stimulačný účinok10-dovodov-preco-potrebujete-kreatin10 dôvodov, prečo potrebujete kreatín
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist