InstagramFacebookYoutube
Tréning

Tréningový tip: Vylepšite si výpady krokom vzad

11. októbra 2013
Tréningový tip: Vylepšite si výpady krokom vzad
Každý druhý piatok vám pravidelne prinášame jeden tip, ktorý vám pomôže k dosahovaniu vašich fitness cieľov v oblasti tréningu.

TIP: Vylepšite si výpady krokom vzad

Chcete nový impulz do tréningu nôh a patria medzi vaše obľúbené cviky výpady? Okrem prikladania ďalšej váhy sa dá zvýšiť ich intenzita a teda aj efektívnosť iným spôsobom. Pri bežných výpadoch stojíte v počiatočnej polohe na mieste a potom jednou nohu vykročíte vpred a pokľakneme.

Týmto spôsobom však predná noha nie je zaťažované počas celého rozsahu pohybu. Účinok cviku sa však dá znásobiť veľmi jednoducho – namiesto kroku vpred urobíte krok vzad a po ňom pokľaknete. To spôsobí, že vaša predná noha bude zaťažovaná neustále.

Ďalšia časť vyjde o dva týždne. Nečítali ste tú poslednú?
Prečítajte si ju teraz: Tréningový tip: Využite viac opakovaní pre väčšie svaly




Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist