Kulturistika 23. 01. 2019

Tréning kulturistu XXIV. – Tréning hrudníka v podaní Shawna Rhodena

ikonka
Už sme na stránke priniesli ukážku tréningov Shawna Rhodena ako jedného z popredných kulturistov svetovej profesionálnej scény. Teraz vám prinášame ukážku jeho tréningu hrudníka po tom, čo sa zapísal do dejín ako držiteľ titulu Mr. Olympia.

Skúsený americký kulturista jamajského pôvodu sa pýši jedným z najkrajších trupov medzi profesionálmi. Jednou z jeho predností je aj symetrický hrudník, ktorým očaril aj na Olympii v roku 2018. Ako ho trénoval v rokoch, keď ešte len začínala jeho hviezda žiariť?

V príprave v roku 2012 trénoval prsné svaly v prvý deň svojho týždenného tréningového cyklu, predtým ako atakoval chrbát (2. deň), stehná (3. deň), ramená (4. deň) a ruky (5. deň). Bol ešte svieži, pretože predtým dva dni oddychoval.

Tréning hrudníka pozostával zo siedmich cvikov, ktoré cvičil pomerne jednoducho a priamočiaro. Prvých päť cvikov cvičil v štyroch až piatich sériách po 8 až 12 opakovaní. Šiesty a siedmy spojil do supersérie, ktorú zopakoval trikrát do zlyhania.

O aké cviky išlo?

Začal pulloverom s jednoručkou a potom prešiel cez tlaky s jednoručkami na šikmej lavici, tlaky s veľkou činkou na šikmej lavici, tlaky s jednoručkami na rovnej lavici a rozpažovaním na šikmej lavici až k supersérii, v ktorej spojil kľuky na bradlách s klasickými kľukmi.

Pozri aj:
Tréning kulturistu VII. - Shawn Rhoden a jeho tréning rúk
Tréning kulturistu XVIII. – Shawn Rhoden a chrbát
Tréning kulturistu XXIV. – Shawn Rhoden a tréning nôh

Tréning hrudníka Shawna Rhodena
Cvik Série Opakovania
Pullover s jednoručkou 4-5 8-12
Tlaky s jednoručkou na šikmej lavici 4-5 8-12
Tlaky s veľkou činkou na šikmej lavici 4-5 8-12
Tlaky s jednoručkou na rovnej lavici 4-5 8-12
Rozpažovanie na šikmej lavici 4-5 8-12
Superséria:
Kľuky na bradlách
Kľuky
3 do zlyhania


Oznam: Od 1. júla do 1. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 2. septembra.

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

O čom píše Úspech.MNE.sk?

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku


Streftec - Webdesign & Media

© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk
TOPlist