SlovakFitness.sk

Tréning 26. 05. 2016

Venujte jednu hodinu spáleniu 1000 kalórií

ikonka
Máte za sebou hriešny víkend? Porušili ste svoj výživový plán a zjedli toho viac ako ste mali? Máme pre vás pripravený dobrý trest, ktorý vás však zároveň aj odmení. Tréning, počas ktorého spálite približne tisíc kalórií.

Za trest to bude, pretože budete musieť cvičiť pomerne intenzívne jednu hodinu. Následne si možno rozmyslíte, či budú nabudúce tie sladkosti a čipsy stáť za to. Na druhú stranu, po tej hodine spálite viac kalórií, čo vám pomôže zo situácie vyviaznuť bez následkov a možno vás to posilní aj mentálne.

Tréning je založený na intervalom cvičení a samozrejme, nemusíte ho využívať len ako trest alebo cestu za vynahradením výživového prehrešku. Pre pokročilých cvičencov predstavuje výbornú cestu, ako zhodiť nadbytočné kilá a zlepšiť si kondíciu.

Počas tréningu budete dokola striedať intervaly 30 sekúnd cvičenia a 15 sekúnd oddychu. Budete vykonávať päť cvikov, ktoré budete robiť jeden po druhom. Keď ich urobíte všetky, celý okruh ešte trikrát zopakujte. Každý ďalší okruh však bude maž o 15 sekúnd dlhšie odpočinkové intervaly.

Prvým cvikom sú Gobletove drepy, pri ktorých využijete jednoručku.



Následne prejdete k lavičke a budete na nej robiť explozívne kľuky hlavou hore – nohy máte na podlahe, ruky na lavičke. Potom príde rad aj na švihový pohyb – klasické švihy s bulinou (kettlebellom).



Predposledný cvik sa zameria na stred tela a bude trochu náročný aj na kordináciu. Budete robiť bočnú dosku s rotáciou. Počiatočná poloha bude na vašej ľavej strane. Vydržíte dve sekundy, následne sa prerolujete na obe predlaktia a budete v pozícii klasickej dosky. Napočítajte do dvoch a potom sa prerolujte na pravú stranu, v ktorej tiež vydržíte dve sekundy. Takto to robte zo strany na stranu.



Jeden okruh zakončíte príťahmi k osi činky. Os budete mať umiestnenú na stojane, podsuniete sa pod ňu čelom hore a uchytíte ju nadhmatom na šírku vašich ramien. Nohy majte vystreté a pokope.



A to je celý tréning, ktorým môžete spáliť až tisíc kalórií.

Kruhový intervalový tréning
Cviky
Gobletove drepy
Explozívne kľuky s rukami na lavičke
Švihy s bulinou
Bočná doska s rotáciou
Príťahy k osi činky


Zdroj: Men’s Health

Oznam: Od 2. júla do 2. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 3. septembra.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
spalte-takmer-400-kalorii-tymto-tabata-treningomSpáľte takmer 400 kalórii týmto tabata tréningomtri-nevyuzivane-tipy-k-vacsim-rukamTri nevyužívané tipy k väčším rukám trening-lytok-ako-na-toTréning lýtok - ako na to? kruhovy-trening-co-je-toKruhový tréning – čo je to? majte-prehlad-o-svojej-dennej-aktiviteMajte prehľad o svojej dennej aktivite!
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Magazín úspechu
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist