SlovakFitness.sk

Tréning 11. 04. 2019

Kruhový tréning, ktorý vám pomôže spáliť tuky

ikonka
Ak by mali tú schopnosť, vrstvy tuku pod vašou kožou by po tomto tréningu plakali. Chcete sa ich zbaviť predtým, ako príde leto? Potom dajte šancu tomuto kruhovému tréningu, ktorý telo delí na dve časti.

Prinášame vám tréningový plán, ktorý vám v priebehu nasledujúcich piatich týždňov pomôže urýchliť spaľovanie tukov. Ide o dva tréningové dni, ktoré opakujete dvakrát do týždňa a ktoré si telo delia na dve časti.

Nepôjde o typické delenia na hornú a dolnú časť tela, ale na prednú a zadnú. Aj preto by pri tejto metóde mal medzi každým tréningom byť jeden deň voľna. Cez tie sa môžete podľa potreby venovať bežnému kardio v miernej intenzite.

Každý z tréningových dní tohto programu obsahuje tri náročné okruhy. Každý sa zopakuje trikrát, potom nasleduje „kardio vsuvka“ a až potom sa oddychuje 2 minúty a prechádza na ďalší okruh.

Pod „kardio vsuvkou“ rozumejte 5 minút HIIT na rotopede s intervalmi 30 sekúnd šprintov a 30 sekúnd veľmi ľahkého šliapania. Robí sa trikrát za tréning.

Prvý deň – predná časť tela

1. okruh: tlaky na rovnej lavičke (12 opakovaní), predkopávanie (20 opakovaní), skracovačky (20 opakovaní).

2. okruh: tlaky v stoji na ramená (12 opakovaní), výpady (15 opakovaní), metronómy (15 opakovaní).

3. okruh: bicepsové zdvihy (12 opakovaní), dvíhanie nôh v ľahu (20 opakovaní), skracovačky (20 opakovaní).

Druhý deň – zadná časť tela

1. okruh: sťahovanie hornej kladky k hrudníku (12 opakovaní), zakopávanie v ľahu (15 opakovaní), mŕtve ťahy (15 opakovaní.)

2. okruh: príťahy spodnej kladky v sede (12 opakovaní), výpony v stoji (20 opakovaní), hyperextenzie (15 opakovaní).

3. okruh: upažovanie v predklone alebo zapažovanie na stroji (12 opakovaní), výpony v sede (20 opakovaní), superman (20 opakovaní).

Ako vidíte, rozpis je náročný. Preto tento tréning nie vhodný pre začiatočníkov. Pre pokročilých i skúsených cvičencov je to však výborným nástrojom, ako spáliť nadbytočné tuky.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
dodatocna-zataz-u-zhybov-nemusi-byt-najlepsi-napad-co-robit-namiesto-tohoDodatočná záťaž u zhybov nemusí byť najlepší nápad. Čo robiť namiesto toho?akymi-sposobmi-si-z-behania-mozete-opat-urobit-zabavuAkými spôsobmi si z behania môžete opäť urobiť zábavu?znaky-ktore-vam-hovoria-ze-by-ste-mali-prestat-s-cvicenimZnaky, ktoré vám hovoria, že by ste mali prestať s cvičenímako-si-udrzat-ramena-zdrave-a-vyhnut-sa-ich-bolestiAko si udržať ramená zdravé a vyhnúť sa ich bolesti? co-robit-ked-nemozete-behatČo robiť, keď nemôžete behať?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist