Naše ďalšie weby: NHL KHL Osobný rozvoj
 
 
 
 
Reklama:
Suplementy 07. 11. 2018

Vytunujte si suplementy III. – kofeín a rybí olej

ikonka
Doplnky výživy sú cestou, akou si zefektívniť snahu za dosahovaním svojich fitness cieľov. Aj suplementy však môžete ešte vylepšiť. V predposlednej časti tohto seriálu sa pozrieme na to, ako si môžete „vytunovať“ kofeín a rybí olej.

Kofeín

Kofeín je stimulantom, ktorý vplýva na centrálny nervový systém tak, že môžete v posilňovni cvičiť s ťažšími váhami a dlhší čas. Kofeín zvyšuje vašu výkonnosť, koncentráciu, dodá vám energiu a tiež pomáha spaľovať tuky tým, že aktivuje ich vylučovanie. Keď si ho dáte pred cvičením, sú využívané ako zdroj energie.

Účinky tohto suplementu môžete ešte vylepšiť tým, že k nemu pridáte extrakt zo zeleného čaju. Tiež ide o účinný spaľovač tukov. Dosahuje to tým, že vďaka obsahu látky EGCG zvyšuje rýchlosť metabolizmu, teda zvyšuje aj množstvo kalórií spálených prirodzene. Kofeín uvoľňuje tukové bunky z tukových zásob, extrakt zeleného čaju pomáha k tomu, že tuk bude spaľovaný ako palivo a nevráti sa naspäť do „zásobárne“ tukov.

Asi dve hodiny pred tréningom prijmite 200 až 400 mg kofeínu a k tomu asi 500 mg extraktu zeleného času. Vytvoríte tým mimoriadne potentný predtréningový stimulant a spaľovač tukov.

Rybí olej

Rybí olej je jedným z najlepších zdrojov omega-3 mastných kyselín, ktoré majú prospešné účinky pre vaše zdravie. Okrem toho však poskytuje aj prospešné účinky pre športovcov – pomáha spaľovať tuky, zefektívňuje rast svalov a podporuje stav kĺbov.

Vylepšiť ho môžete o olej z kôrovcov, ktorý väčšinou nájdete pod označením „Krill“. Obsahuje v omnoho väčšom množstve špecifickú formu omega-3 mastných kyselín. Vďaka nej je bioaktívnejší, vďaka čomu telo zase absorbuje mastné kyseliny efektívnejšie. Táto forma, fosfatidylserín, je presne tým typom molekúl, ktoré naše telá využívajú v bunkových membránach.

Pomôžte nám:
Vadí vám niečo na našom webe? Všimli ste si technickú chybu? Chceli by ste niečo vylepšiť?   Dajte nám vedieť »

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Môže sa hodiť: 
Sprievodca výberom tréningového plánu »

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku




© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk TOPlist