Naše ďalšie weby: NHL KHL Osobný rozvoj
 
 
 
 
Reklama:
Kulturistika 03. 04. 2019

Tréning legendy XXVIV. – Larry Scott a tréning celého tela

ikonka
Larry Scott je skutočnou legendou profesionálnej kulturistiky. Ako vôbec prvý vyhral Mr. Olympia a ako prvý získal tituly na troch najprestížnejších súťažiach vtedajšej doby, keď pridal aj víťazstvá na Mr. America a Mr. Universe. Dnes sa pozrieme na to, ako sa mu podarilo vybudovať jeho postavu.

Jediný pretekár, ktorý na pódiách Mr. Olympia nikdy neprehral, patril do generácie kulturistov, ktorí otvorili dvere steroidom. Jeden z jeho najobľúbenejších tréningov však mal korene ešte v ére pred ich príchodom.

Ide o druh tréningu, ktorý je rokmi overený a ktorý prináša svalové prírastky aj pokročilým cvičencom, ktorí inak majú problém nabrať hmotu.

Článok pokračuje pod reklamou


Scott, ktorý neskôr prešiel na moderné tréningové splity, v ňom precvičoval celé telo. Na každú svalovú partiu bol vyhradený jeden cvik vykonávaný v šiestich sériách. Opakovania sa potom líšili od danej partie.

Dvojnásobný víťaz Olympie postupne odcvičil tlaky na lavičke, pri ktorých mal činku nad krkom, drepy s veľkou činkou, výpony lýtok, tlaky v stoji s činkou za hlavou, sťahovanie hornej kladky k hrudníku, francúzske tlaky a bicepsové zdvihy s oporou v lakťoch. Nakoniec ešte pridal 100 až 150 opakovaní dvíhaní nôh v ľahu.

Tréning sa vykonáva trikrát týždenne, pričom medzi dvoma je vždy aspoň deň voľný pre zabezpečenie regenerácie. V tomto rozpise je ideálny pre naturálnych, pokročilých cvičencov. Začiatočníci by potrebovali ubrať na počte sérií. Trebárs o polovicu.

Tréning Larryho Scotta
Cvik Série Opakovania
Tlaky na lavičke
6
6-8
Drepy
6
8
Výpony
6
15-20
Tlaky v stoji za hlavou
6
6-8
Sťahovanie hornej kladky k hrudníku
6
8-10
Francúzske tlaky
6
6-8
Bicepsové zdvihy s oporou v lakťoch
6
6-8
Dvíhanie nôh v ľahu
1
100-150


Pomôžte nám:
Vadí vám niečo na našom webe? Všimli ste si technickú chybu? Chceli by ste niečo vylepšiť?   Dajte nám vedieť »

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Môže sa hodiť: 
Sprievodca výberom tréningového plánu »

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku




© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk TOPlist