Tréning 16. 05. 2019

15-minútový tréning vhodný aj do kancelárie

ikonka
Sedíte celý deň v kancelárií? Negatívne vplyvy dlhodobého sedenia môžete vykompenzovať nasledujúcim tréningom celého tela, na ktorý potrebujete len 15 minút. A nie je vhodný len pre tých, čo pracujú v kancelárii. Môže ho cvičiť ktokoľvek.

15 minút na rozhýbanie sa a zacvičenie si určite vo svojom harmonograme nájdete. Väčšinou sú dlhšie obedné prestávky, kam by sa tento tréning časovo aj hodil. Rozhýbali by ste sa pekne v strede dňa.

Tréning je jednoduchý a obsahuje päť cvikov, ktoré budete vykonávať kruhovým spôsobom – odcvičíte jeden cvik za druhým a po poslednom cviku sa vrátite k prvému a celý okruh zopakujete ešte dvakrát.

Každý cvik cvičíte rovnú minútu, a tak po precvičení troch okruhov budete mať za sebou 15 minút užitočného cvičenia. Nepotrebujete nič viac, ako len jednu stoličku. A aké cviky budete vykonávať? Tieto:

1. Panvový most s nohami na stoličke
Ľahnite si pred stoličku na chrbát, päty dajte na stoličku, ruky vedľa tela. Následne dvíhajte bedrá do vzduchu využitím vašich sedacích svalov. Snažte sa vyhýbať prehýbaniu v chrbte.

2. Kľuky s nohami na stoličke
Dajte sa do pozície kľuku a nohy vyložte špičkami na stoličku. Ruky by mali byť od seba o trochu širšie, ako je šírka vašich ramien. Pri cvičení sa snažte udržiavať telo vystreté.

3. Tricepsové kľuky na stoličke
Dajte sa k stoličke chrbtom, uchopte ju rukami asi na šírku ramien. Ruky vystrite a nohy majte pred sebou mierne pokrčené v kolenách. Následne sa spúšťajte dole krčením rúk v lakťoch a zastavte, keď v lakti bude zhruba pravý uhol. Potom môžete ísť opäť do hornej pozície.

4. Výpady s nohou na stoličke
Jednu nohu dajte dopredu, druhú položte na stoličku. Bez toho, aby nimi hýbali pokrčte prednú nohu a zadnú znížte tak, že sa koleno skoro dotkne podlahy. Druhú polovicu úseku absolvujte potom s opačnou nohou na stoličke.

5. Zdvihy nôh v ľahu z jednej strany stoličky na druhú
Ľahnite si tak, ako keby ste išli robiť klasické zdvihy nôh v ľahu. Nohy si na začiatok môžete vyložiť na stoličku. Zdvihnite ich a pustite dole vľavo od stoličky. Následne ich zdvihnite nad stoličku a spustite ich dole vpravo od stoličky. Takto stoličku obliehajte dokola sem a tam.

zdroj: devan kline

Oznam: Od 1. júla do 1. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 2. septembra.

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

O čom píše Úspech.MNE.sk?

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku


Streftec - Webdesign & Media

© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk
TOPlist