Kulturistika 15. 05. 2019

Tréning kulturistu XXVIII. – Kai Greene a ramená

ikonka
V každom kalendárnom roku od 2015 sme v našom seriáli o tréningoch kulturistov venovali priestor Kai Greeneovi. Vlani sa pre neho priestor nenašiel, ale vynahradíme si to v tomto roku. Prinášame vám jeho tréning ramien a trapézov.

Greene patrí k zástancom inštinktívneho tréningu s voľnými váhami a klasickými cvikmi. Tréning ramien a trapézov nebol žiadnou výnimkou a taktiež k nemu pristupoval s veľkým odhodlaním a snahou dvíhať čo najväčšie váhy.

„Predátor“ tento vybraný tréning začal tak, ako by sa patrilo – štyrmi ťažkými sériami tlakov v stoji s obojručnou činkou. V sériách dokázal bežne tlačiť cez 100 kilogramov. Pochopiteľne, k vyššej váhe došiel postupne. Najskôr totiž cvičil 15 opakovaní, potom 12, 10 a nakoniec 6 až 8.

Ďalšie tri cviky na ramená robil s jednoručnými činkami a išlo opäť o klasiku. Izolovane si prešiel po štyri série upažovaní, upažovaní v predklone a predpažovaní. Taktiež začínal s 15 opakovaniami a s rastúcimi váhami ich znižoval.

Na trapézy sa zameral na konci tréningovej jednotky. Najskôr predviedol štyri série krčení ramien, ktoré robil na stroji Hammer Strength. Ak nebol k dispozícii, vystačil si aj s jednoručkami. Opakovania nepresahovali hornú hranicu 12.

Posledným cvikom boli príťahy veľkej činky k brade. Tento u mnohých kontroverzný cvik vykonával v troch až štyroch sériách, pričom opäť začínal s 15 opakovaniami a dopracoval sa k hranici 6 až 8.

Kai Greene a tréning ramien s trapézov
Cvik Série Opakovania
Tlaky v stoji s veľkou činkou 4 15, 12, 10, 6-8
Upažovanie s jednoručkami 4 15, 12, 10, 8-10
Upažovanie predklone 4 15, 12, 10, 6-8
Predpažovanie s jednoručkami 4 15, 12, 10, 6-8
Krčenie ramien 4 12, 12, 8-10, 6-8
Príťahy veľkej činky k brade 3-4 15, 12, 10, 6-8

Ak patríte medzi fanúšikov Greenea alebo chcete vidieť jeho ostatné tréningy, môžete si pozrieť aj tri časti tohto seriálu z minulosti: Tréning brucha, Tréning chrbta, Tréning hrudníka.

Oznam: Od 1. júla do 1. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 2. septembra.

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

O čom píše Úspech.MNE.sk?

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku


Streftec - Webdesign & Media

© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk
TOPlist