InstagramFacebookYoutube
Kulturistika

Tréning kulturistu XXVIII. – Kai Greene a ramená

15. mája 2019
Tréning kulturistu XXVIII. – Kai Greene a ramená
V každom kalendárnom roku od 2015 sme v našom seriáli o tréningoch kulturistov venovali priestor Kai Greeneovi. Vlani sa pre neho priestor nenašiel, ale vynahradíme si to v tomto roku. Prinášame vám jeho tréning ramien a trapézov.

Greene patrí k zástancom inštinktívneho tréningu s voľnými váhami a klasickými cvikmi. Tréning ramien a trapézov nebol žiadnou výnimkou a taktiež k nemu pristupoval s veľkým odhodlaním a snahou dvíhať čo najväčšie váhy.

„Predátor“ tento vybraný tréning začal tak, ako by sa patrilo – štyrmi ťažkými sériami tlakov v stoji s obojručnou činkou. V sériách dokázal bežne tlačiť cez 100 kilogramov. Pochopiteľne, k vyššej váhe došiel postupne. Najskôr totiž cvičil 15 opakovaní, potom 12, 10 a nakoniec 6 až 8.

Článok pokračuje pod reklamou


Ďalšie tri cviky na ramená robil s jednoručnými činkami a išlo opäť o klasiku. Izolovane si prešiel po štyri série upažovaní, upažovaní v predklone a predpažovaní. Taktiež začínal s 15 opakovaniami a s rastúcimi váhami ich znižoval.

Na trapézy sa zameral na konci tréningovej jednotky. Najskôr predviedol štyri série krčení ramien, ktoré robil na stroji Hammer Strength. Ak nebol k dispozícii, vystačil si aj s jednoručkami. Opakovania nepresahovali hornú hranicu 12.

Posledným cvikom boli príťahy veľkej činky k brade. Tento u mnohých kontroverzný cvik vykonával v troch až štyroch sériách, pričom opäť začínal s 15 opakovaniami a dopracoval sa k hranici 6 až 8.

Kai Greene a tréning ramien s trapézov
Cvik Série Opakovania
Tlaky v stoji s veľkou činkou 4 15, 12, 10, 6-8
Upažovanie s jednoručkami 4 15, 12, 10, 8-10
Upažovanie predklone 4 15, 12, 10, 6-8
Predpažovanie s jednoručkami 4 15, 12, 10, 6-8
Krčenie ramien 4 12, 12, 8-10, 6-8
Príťahy veľkej činky k brade 3-4 15, 12, 10, 6-8

Ak patríte medzi fanúšikov Greenea alebo chcete vidieť jeho ostatné tréningy, môžete si pozrieť aj tri časti tohto seriálu z minulosti: Tréning brucha, Tréning chrbta, Tréning hrudníka.


Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist