Novinka na webe:  Sprievodca výberom tréningového plánu »
( v hlavnom menu nájdete medzi Užitočnými nástrojmi / Nástrojmi )
Tréning 06. 06. 2019

Podporte si metabolizmus a páľte tuky s týmto cyklistickým tréningom

ikonka
Dodržiavanie určitého tréningového programu dlhé týždne nemusí byť náročné len z fyzického, ale aj mentálneho hľadiska. Preto je dobré občas veci trochu zamiešať. A práve tréningom, ktorý vám dnes prinášame, si cvičenie môžete spestriť a zároveň dosiahnuť svoje ciele.

Tento tréning je zameraný na podporenie metabolizmus a spaľovanie tukov, ale dokáže zároveň aj spevniť vaše svaly, pretože čerpá z výhod crossfit tréningu. Je časovo efektívny a nie je náročný na výbavu.

Stacionárny bicykel, rotoped, je jedným z najpopulárnejších tréningových náčiní predávaných pre domácnosti. Pár jednoručných činiek je tiež možné bežne nájsť v domácich podmienkach. A práve tieto dve náčinia potrebujete pre vykonávanie tohto cyklistického intervalového tréningu, ktorý nie je vyložene len o cyklistike.

Článok pokračuje pod reklamou


Tento tréning kombinuje šprinty na bicykli s cvikmi zameranými na posilňovania svalstva. Táto kombinácia preto maximalizuje kalorický výdaj a zároveň pomáha udržať svalovú hmotu a silu. Jeho intenzita sa uistí, že kalórie budete páliť aj niekoľko hodín po jeho skončení.

Cvičí sa kruhovým spôsobom. Po vykonaní jednej sekvencie cvikov naskočíte na rotoped a absolvujete predpísané intervaly. Toto zopakujete dokopy trikrát. Potom si dáte na dve-tri minúty pauzu a rovnakým spôsobom vykonáte druhú sekvenciu cvikov, po ktorej nasledujú rovnaké intervaly na rotopede. Tiež to celé zopakujete trikrát.

Prvá sekvencia cvikov zahŕňa: drepy s jednoručkami po boku tela (15 opakovaní), tlaky v stoji (15 opakovaní), výpady (10 opakovaní na každú nohu), príťahy v predklone (15 opakovaní).

V druhej sekvencii vykonáte tieto cviky: tlaky v ľahu (15 opakovaní), tricepsové extenzie v ľahu (15 opakovaní), kľuky (10 opakovaní).

A kardio časť vyzerá nasledujúco: 30 sekúnd šprintov a 10 sekúnd ľahkého oddychového šliapania zopakovať trikrát.

Oznam: Od 1. júla do 1. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 2. septembra.

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

O čom píše Úspech.MNE.sk?

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku


Streftec - Webdesign & Media

© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk
TOPlist