Tréning 06. 06. 2019

Podporte si metabolizmus a páľte tuky s týmto cyklistickým tréningom

ikonka
Dodržiavanie určitého tréningového programu dlhé týždne nemusí byť náročné len z fyzického, ale aj mentálneho hľadiska. Preto je dobré občas veci trochu zamiešať. A práve tréningom, ktorý vám dnes prinášame, si cvičenie môžete spestriť a zároveň dosiahnuť svoje ciele.

Tento tréning je zameraný na podporenie metabolizmus a spaľovanie tukov, ale dokáže zároveň aj spevniť vaše svaly, pretože čerpá z výhod crossfit tréningu. Je časovo efektívny a nie je náročný na výbavu.

Stacionárny bicykel, rotoped, je jedným z najpopulárnejších tréningových náčiní predávaných pre domácnosti. Pár jednoručných činiek je tiež možné bežne nájsť v domácich podmienkach. A práve tieto dve náčinia potrebujete pre vykonávanie tohto cyklistického intervalového tréningu, ktorý nie je vyložene len o cyklistike.

Tento tréning kombinuje šprinty na bicykli s cvikmi zameranými na posilňovania svalstva. Táto kombinácia preto maximalizuje kalorický výdaj a zároveň pomáha udržať svalovú hmotu a silu. Jeho intenzita sa uistí, že kalórie budete páliť aj niekoľko hodín po jeho skončení.

Cvičí sa kruhovým spôsobom. Po vykonaní jednej sekvencie cvikov naskočíte na rotoped a absolvujete predpísané intervaly. Toto zopakujete dokopy trikrát. Potom si dáte na dve-tri minúty pauzu a rovnakým spôsobom vykonáte druhú sekvenciu cvikov, po ktorej nasledujú rovnaké intervaly na rotopede. Tiež to celé zopakujete trikrát.

Prvá sekvencia cvikov zahŕňa: drepy s jednoručkami po boku tela (15 opakovaní), tlaky v stoji (15 opakovaní), výpady (10 opakovaní na každú nohu), príťahy v predklone (15 opakovaní).

V druhej sekvencii vykonáte tieto cviky: tlaky v ľahu (15 opakovaní), tricepsové extenzie v ľahu (15 opakovaní), kľuky (10 opakovaní).

A kardio časť vyzerá nasledujúco: 30 sekúnd šprintov a 10 sekúnd ľahkého oddychového šliapania zopakovať trikrát.

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

O čom píše Úspech.MNE.sk?

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku


Streftec - Webdesign & Media

© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk
TOPlist