Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:
Výživa 19. 06. 2020

Chcete znížiť svoj apetít? Tieto jedlá vám pomôžu

ikonka
Hľadáte prirodzené spôsoby, ako si znížiť chuť do jedla? Chcete podporiť svoju snahu schudnúť alebo udržať si zdravú hmotnosť kontrolou apetítu. Potom už nehľadajte. Prinášame vám 12 pokrmov, ktoré vás nasýtia na dlhšie obdobie.

1. Avokádo – je plné vlákniny a zdravých tukov, ktoré vám pomôžu udržať hlad i kalórie pod kontrolou, ak to však s jeho príjmom nebudete preháňať.

2. Jablko – pomôžu vám, pretože obsahujú veľa vlákniny a pektínu. Pomôžu vám lepšie regulovať krvný cukor i hladinu vašej energie.

3. Zázvor – pridajte si ho do nápoja alebo jedla a zlepšite si trávenie, ktoré bude pracovať efektívnejšie a spôsobí, že nebudete tak rýchlo hladní.

4. Škorica – pridajte si ju do svojich jedál a pomôže vám znížiť krvný cukor, vďaka čomu budete mať chuť do jedla pod väčšou kontrolou.

5. Vajcia – jedno až dve vajcia na raňajky znížia chuť do jedla na nasledujúcich 24 hodín. Podľa jedného výskumu ušetrili v priemere až 330 kalórií denne.

6. Tofu – je bohaté na rastlinné bielkoviny, ale obsahuje aj genisteín, ktorý je spojený s potláčaním hladu a nižším príjmom kalórií.

7. Losos – je bohatý na omega-3 mastné kyseliny, vďaka ktorým začne telo vyplavovať leptín, ktorý je hormónom potláčajúcim hlad.

8. Ovsená kaša – obsahuje síce prevažne sacharidy, ale komplexné, ktoré sa trávia pomaly. Preto vám dodajú pozvoľnú energiu a potláčaním grelínu zasýtia na niekoľko hodín.

9. Tmavá čokoláda – ak obsahuje minimálne 70 % kakaa, tak poteší nie len vaše chuťové poháriky, ale aj ambície schudnúť. Ak nemáte radi horké, skúste ju jesť popri pití kávy. Bude chutiť sladšie.

10. Sladké zemiaky – sú veľmi sýte, obsahujú vitamíny a špeciálny druh škrobu, ktorý sa trávi dlho, a preto budete aj vy dlhšie sýtejší.

11. Zelená listová zelenina – šalát, špenát, kel... nezáleží na tom, o aký druh ide, zelená listová zelenina vás dokáže zasýtiť na niekoľko hodín a obsahuje len málo kalórií.

12. Ľanové semienka – môžete si nimi obohatiť svoje pokrmy a získať vlákninu a esenciálne mastné kyseliny, ktorých kombinácia vás nasýti na dlhšie obdobie.

Letný režim so „zabudnutými“ článkami končí 31. augusta. Potom prídu opäť na rad úplne nové články.


Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2020 SlovakFitness.sk TOPlist