Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:
Tréning 18. 06. 2020

Výborný tréning vhodný na bežeckú dráhu

ikonka
Teplé a slnečné počasie vás láka ísť von. Aj tam sa dá absolvovať skvelý tréning, ktorým si posilnite telo, spálite veľa kalórií a utužíte svoju kondíciu. Ak máte pre seba k dispozícii priestor na behanie, ideálne atletickú dráhu, môžete využiť jeho celý potenciál.

Tento tréning ukazuje, že atletická dráha nie je stvorená len na behanie. Na druhú stranu, tento tréning nepotrebuje ani veľa náčinia. Postačí vám zobrať si so sebou jednoručnú činku alebo kettlebell, švihadlo a dobrú náladu.

Tento tréning je vhodný pre mužov aj ženy rôznych kondičných úrovní. Ľudia, ktorí bývali vo svojom živote pasívni a teraz sa dostali k cvičeniu, s ním však budú mať problémy. Výzvou bude aj pre pokročilých cvičencov.

Na začiatok je potrebné zahriať sa veľmi ľahkým behom – postačia dva až tri 400m okruhy. Po docvičení zase netreba zabudnúť na strečing.

Samotný tréning sa robí bez prestávky – budete robiť cvik po cviku. Pauzu na pár sekúnd si môžete dať, keď sa budete potrebovať rozhýbať. Ak ste skúsenejším cvičencom, po poslednom cviku si môžete dať dlhšiu pauzu a celý okruh cvikov zopakovať. Nebude to však ľahké.

Postupne sa robí toto:

1. Beh na 400 metrov
2. 20 švihov kettlebellom
3. 60 sekúnd skákania cez švihadlo
4. 10 výpadov v chôdzi s kettlebellom nad hlavou (po 5 opak. vymeniť ruky)
5. Beh na 400 metrov
6. 10 švihov kettlebellom
7. 60 sekúnd skákania cez švihadlo
8. 10 výpadov do strán
9. Beh na 400 metrov
10. 10 Gobletových drepov
11. 60 sekúnd skákania cez švihadlo
12. 20 „ruských“ vytáčaní v sede
13. 10 angličákov (burpees)
14. Beh na 400 metrov


Letný režim so „zabudnutými“ článkami končí 31. augusta. Potom prídu opäť na rad úplne nové články.


Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2020 SlovakFitness.sk TOPlist