Tréning 09. 04. 2015

Prší? Vyskúšajte tento dvanásťminútový kardio tréning

ikonka
Môže sa stať výzvou, aby ste pokračovali vo svojom kardiovaskulárnom trénovaní aj v prípade, ak je vonku zima alebo prší. Ak nemáte radi cvičenie na rotopede alebo bežeckom páse, tak máme pre vás riešenie aj v prípade, ak nemôžete vybehnúť behať von.

Ak zostanete pod strechou, nemusíte sa pri kardio tréningu obmedzovať len na dostupné stroje, ako sú práve bežecký pás, rotoped, eliptický či veslovací trenažér a podobne. Môžete využiť aj krátky a jednoduchý tréning, ktorý vám prinášame teraz. Jeho cvičenie nezaberie viac ako 12 minút čistého času a obsahuje cviky, ktoré môžete bez problémov absolvovať aj doma.

Týmto dvanásťminútovým tréningom ušetríte čas a určite sa pri ňom nebudete nudiť. Ide o cvičenie založené na intervaloch vo vysokej intenzite. Inými slovami, cviky budete vykonávať tak rýchlo ako môžete v priebehu 30 sekúnd a potom budete oddychovať jednu minútu. Toto zopakujete štyrikrát a máte hotovo.

Vykonávať budete postupne tieto štyri cviky: poskoky I-X (jumping jacks), behanie na mieste, horolezec (moutain climbers) a drepy s výskokom. Každý cvik vykonávate 30 sekúnd v maximálnej intenzite a po dokončení štvrtého oddychujete jednu minútu. Tento cyklus zopakujete ešte ďalšie tri razy.

12-minútový kardio tréning
Cvik Čas
Poskoky I-X 30 sekúnd
Behanie na mieste 30 sekúnd
Horolezec 30 sekúnd
Drepy s výskokmi 30 sekúnd
Prestávka 60 sekúnd
Zopakovať cyklus spolu štyrikrát.


Nepoznáte cviky? Tu sú znázornené na videu:

Poskoky I-X:


Behanie na mieste:


Horolezec:


Drepy s výskokom:


Oznam: Od 1. júla do 1. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 2. septembra.

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

O čom píše Úspech.MNE.sk?

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku


Streftec - Webdesign & Media

© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk
TOPlist