SlovakFitness.sk

Tréning 09. 04. 2015

Prší? Vyskúšajte tento dvanásťminútový kardio tréning

ikonka
Môže sa stať výzvou, aby ste pokračovali vo svojom kardiovaskulárnom trénovaní aj v prípade, ak je vonku zima alebo prší. Ak nemáte radi cvičenie na rotopede alebo bežeckom páse, tak máme pre vás riešenie aj v prípade, ak nemôžete vybehnúť behať von.

Ak zostanete pod strechou, nemusíte sa pri kardio tréningu obmedzovať len na dostupné stroje, ako sú práve bežecký pás, rotoped, eliptický či veslovací trenažér a podobne. Môžete využiť aj krátky a jednoduchý tréning, ktorý vám prinášame teraz. Jeho cvičenie nezaberie viac ako 12 minút čistého času a obsahuje cviky, ktoré môžete bez problémov absolvovať aj doma.

Týmto dvanásťminútovým tréningom ušetríte čas a určite sa pri ňom nebudete nudiť. Ide o cvičenie založené na intervaloch vo vysokej intenzite. Inými slovami, cviky budete vykonávať tak rýchlo ako môžete v priebehu 30 sekúnd a potom budete oddychovať jednu minútu. Toto zopakujete štyrikrát a máte hotovo.

Vykonávať budete postupne tieto štyri cviky: poskoky I-X (jumping jacks), behanie na mieste, horolezec (moutain climbers) a drepy s výskokom. Každý cvik vykonávate 30 sekúnd v maximálnej intenzite a po dokončení štvrtého oddychujete jednu minútu. Tento cyklus zopakujete ešte ďalšie tri razy.

12-minútový kardio tréning
Cvik Čas
Poskoky I-X 30 sekúnd
Behanie na mieste 30 sekúnd
Horolezec 30 sekúnd
Drepy s výskokmi 30 sekúnd
Prestávka 60 sekúnd
Zopakovať cyklus spolu štyrikrát.


Nepoznáte cviky? Tu sú znázornené na videu:

Poskoky I-X:


Behanie na mieste:


Horolezec:


Drepy s výskokom:


Oznam: Od 2. júla do 2. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 3. septembra.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
spalte-takmer-400-kalorii-tymto-tabata-treningomSpáľte takmer 400 kalórii týmto tabata tréningomtri-nevyuzivane-tipy-k-vacsim-rukamTri nevyužívané tipy k väčším rukám trening-lytok-ako-na-toTréning lýtok - ako na to? kruhovy-trening-co-je-toKruhový tréning – čo je to? majte-prehlad-o-svojej-dennej-aktiviteMajte prehľad o svojej dennej aktivite!
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist