SlovakFitness.sk

Suplementy 10. 01. 2018

Aký je najlepší doplnok výživy pre zvýšenie koncentrácie a intenzity?

ikonka
Koncentrácia je dôležitá v každom ohľade vášho života, najviac tam, kde sa snažíte podávať dobré výkony – v práci, v škole a samozrejme aj v posilňovni. Ak ste koncentrovaní, pracuje sa vám ľahšie, cvičí sa vám ľahšie. Ktorý suplement vám koncentráciu vie zvýšiť najviac?

Ruka v ruke s koncentráciu pri cvičení ide aj intenzita. Čím viac sa na tréning koncentrujete, tým tvrdšie a intenzívnejšie trénujete. Pokiaľ nie ste citliví na stimulanty, potom nie je na zvýšenie koncentrácie a tréningovej intenzity nič lepšie, ako obyčajný kofeín.

Pokiaľ nemáte radi kávu alebo uprednostňujete pohodlnejšie riešenie, k dispozícii je vo forme doplnku výživy. Jedna tableta a o niekoľko minút pocítite vlnu energie, koncentrácie a ste pripravení pracovať alebo cvičiť naplno.

Vedci už viackrát ukázali, že kofeín má skutočný ergogenický účinok, a práve preto je aj súčasťou drahších komplexných predtréningových simulantov. V pomere cena/výkon však často získate viac len zo samotného kofeínového doplnku bez ďalších pridaných látok.

Kofeín nie len zvyšuje koncentráciu, ale odďaľuje únavu a znižuje vnímanie vyčerpania z fyzickej aktivity, čo z neho robí populárnu voľbu aj u mnohých športovcov. Funguje pritom na dvoch úrovniach – nervovej i telesnej.

V mozgu kofeín stimuluje centrálny nervový systém tým, že blokuje adenosinové receptory a spôsobuje tak hyperaktivitu nervových buniek. To vedie k vylučovaniu adrenalínu a dopamínu, čo sa prejaví pocitmi blaha a koncentrácie. V tele zase bráni enzýmu fosfodiesteráza rozkladať cyklické nukleotidy cAMP, čím predlžuje a zintenzívňuje stimulačný efekt.

A aká dávka sa odporúča pre človeka, ktorý si chce zvýšiť koncentráciu na tréning? Podľa vedcov ide o 200 až 400 miligramov kofeínu v závislosti od toho, ako veľmi je človek zvyknutý na jeho príjem. Užiť by sa mal 30 až 60 minút pred cvičením, aby ste z neho čerpali maximum.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
co-musite-vediet-o-latke-s-nazvom-teakrin-je-ako-lepsi-kofeinČo musíte vedieť o látke s názvom teakrín? Je ako lepší kofeín styri-bezne-spalovace-tukov-ktore-nemaju-stimulacny-ucinokŠtyri bežné spaľovače tukov, ktoré nemajú stimulačný účinok10-dovodov-preco-potrebujete-kreatin10 dôvodov, prečo potrebujete kreatíntri-suplementy-budujuce-svalovu-hmotu-o-ktorych-ste-nepoculiTri suplementy budujúce svalovú hmotu, o ktorých ste nepočuli vedlajsie-ucinky-spalovacov-tukovVedľajšie účinky spaľovačov tukov
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist