SlovakFitness.sk

Tréning 03. 05. 2018

Trojokruhový tréning brušného svalstva pre rýchle výsledky

ikonka
Chcete si posilniť brušné svalstvo a vypracovať povestné tehličky? Nasledujúci tréning vám k tomu pomôže, a to ho nemusíte cvičiť často – len dvakrát týždenne.

Prinášame vám tréning brucha, ktorý je vhodný pre mužov i ženy v pokročilej kondičnej úrovni. Zameriava sa na podporenie chudnutia i posilnenie svalstva. Trvá približne 35-45 minút a k dispozícii budete potrebovať kladkostroj.

Ak máte diétu v poriadku a cvičíte pravidelne, vaše telo bude páliť tuky rýchlo. K tehličkám sa dopracujete. Pomôže vám aj tréning, ktorý cvičíte v prvý a štvrtý deň týždenného, sedemdňového cyklu. Zvyšné dni musíte dať bruchu čas na regeneráciu.

Tréning obsahuje tri okruhy. V rámci každého budete vykonávať po sebe bez prestávky tri cviky. Keď ich urobíte prvýkrát, bez prestávky celý kruh zopakujete ešte dva- až štyrikrát. Až keď ich zopakujete v predpísanom počte, potom si doprajete pauzu jednu, nanajvýš dve minúty. Takto urobíte aj druhý a tretí okruh cvikov.

Cviky sú vybrané tak, aby bolo brucho zasiahnuté komplexne a posilnil sa celý stred tela. V prvom okruhu sú: skracovačky na kladke, bicyklové skracovačky a metronómy. V druhom skracovačky, dvíhanie nôh v ľahu a „sekanie dreva“ na kladke. V treťom sklápačky, doska a dvíhanie panvy na boku. Každý cvik urobte v 10-15 opakovaniach, dosku v 20-30 sekundách.

Trojokruhový tréning brucha
Cvik Série Opakovania
1. okruh:
Skracovačky na hornej kladke
Bicyklové skracovačky
Metronómy
3-5
10-15
10-15
10-15
2. okruh:
Skracovačky
Dvíhanie nôh v ľahu
Bočné sekanie dreva na kladke
3-5
10-15
10-15
10-15
3. okruh:
Sklápačky
Doska
Dvíhanie panvy na boku
3-5
10-15
20-30 sekúnd
10-15


O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
preco-by-sa-mal-kazdy-chlap-venovat-posilnovaniuPrečo by sa mal každý chlap venovať posilňovaniu?odpalte-svoje-bicepsy-tymto-vojenskym-treningomOdpáľte svoje bicepsy týmto vojenským tréningompreco-by-vam-trening-vecer-mohol-zmenit-zivotPrečo by vám tréning večer mohol zmeniť život?chyby-ktorym-by-ste-sa-pri-treningu-chrbta-mali-vyvarovatChyby, ktorým by ste sa pri tréningu chrbta mali vyvarovať absolvujte-skvely-trening-za-polovicu-casuAbsolvujte skvelý tréning za polovicu času
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist