SlovakFitness.sk

Tréning 03. 05. 2018

Trojokruhový tréning brušného svalstva pre rýchle výsledky

ikonka
Chcete si posilniť brušné svalstvo a vypracovať povestné tehličky? Nasledujúci tréning vám k tomu pomôže, a to ho nemusíte cvičiť často – len dvakrát týždenne.

Prinášame vám tréning brucha, ktorý je vhodný pre mužov i ženy v pokročilej kondičnej úrovni. Zameriava sa na podporenie chudnutia i posilnenie svalstva. Trvá približne 35-45 minút a k dispozícii budete potrebovať kladkostroj.

Ak máte diétu v poriadku a cvičíte pravidelne, vaše telo bude páliť tuky rýchlo. K tehličkám sa dopracujete. Pomôže vám aj tréning, ktorý cvičíte v prvý a štvrtý deň týždenného, sedemdňového cyklu. Zvyšné dni musíte dať bruchu čas na regeneráciu.

Tréning obsahuje tri okruhy. V rámci každého budete vykonávať po sebe bez prestávky tri cviky. Keď ich urobíte prvýkrát, bez prestávky celý kruh zopakujete ešte dva- až štyrikrát. Až keď ich zopakujete v predpísanom počte, potom si doprajete pauzu jednu, nanajvýš dve minúty. Takto urobíte aj druhý a tretí okruh cvikov.

Cviky sú vybrané tak, aby bolo brucho zasiahnuté komplexne a posilnil sa celý stred tela. V prvom okruhu sú: skracovačky na kladke, bicyklové skracovačky a metronómy. V druhom skracovačky, dvíhanie nôh v ľahu a „sekanie dreva“ na kladke. V treťom sklápačky, doska a dvíhanie panvy na boku. Každý cvik urobte v 10-15 opakovaniach, dosku v 20-30 sekundách.

Trojokruhový tréning brucha
Cvik Série Opakovania
1. okruh:
Skracovačky na hornej kladke
Bicyklové skracovačky
Metronómy
3-5
10-15
10-15
10-15
2. okruh:
Skracovačky
Dvíhanie nôh v ľahu
Bočné sekanie dreva na kladke
3-5
10-15
10-15
10-15
3. okruh:
Sklápačky
Doska
Dvíhanie panvy na boku
3-5
10-15
20-30 sekúnd
10-15


Oznam: Od 2. júla do 2. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 3. septembra.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
trening-celeho-tela-nie-je-len-pre-zaciatocnikovTréning celého tela nie je len pre začiatočníkovako-ovplyvnuje-tuk-trening-a-fyzicku-aktivituAko ovplyvňuje tuk tréning a fyzickú aktivitu?ako-si-lahko-pridat-kardio-trening-do-vasho-zivotaAko si ľahko pridať kardio tréning do vášho života? kedy-cvicite-az-prilis-vela-a-ako-dlho-je-spravne-cvicitKedy cvičíte až príliš veľa a ako dlho je správne cvičiť? styri-treningy-pod-15-minutŠtyri tréningy pod 15 minút
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist