SlovakFitness.sk

Tréning 03. 05. 2018

Trojokruhový tréning brušného svalstva pre rýchle výsledky

ikonka
Chcete si posilniť brušné svalstvo a vypracovať povestné tehličky? Nasledujúci tréning vám k tomu pomôže, a to ho nemusíte cvičiť často – len dvakrát týždenne.

Prinášame vám tréning brucha, ktorý je vhodný pre mužov i ženy v pokročilej kondičnej úrovni. Zameriava sa na podporenie chudnutia i posilnenie svalstva. Trvá približne 35-45 minút a k dispozícii budete potrebovať kladkostroj.

Ak máte diétu v poriadku a cvičíte pravidelne, vaše telo bude páliť tuky rýchlo. K tehličkám sa dopracujete. Pomôže vám aj tréning, ktorý cvičíte v prvý a štvrtý deň týždenného, sedemdňového cyklu. Zvyšné dni musíte dať bruchu čas na regeneráciu.

Tréning obsahuje tri okruhy. V rámci každého budete vykonávať po sebe bez prestávky tri cviky. Keď ich urobíte prvýkrát, bez prestávky celý kruh zopakujete ešte dva- až štyrikrát. Až keď ich zopakujete v predpísanom počte, potom si doprajete pauzu jednu, nanajvýš dve minúty. Takto urobíte aj druhý a tretí okruh cvikov.

Cviky sú vybrané tak, aby bolo brucho zasiahnuté komplexne a posilnil sa celý stred tela. V prvom okruhu sú: skracovačky na kladke, bicyklové skracovačky a metronómy. V druhom skracovačky, dvíhanie nôh v ľahu a „sekanie dreva“ na kladke. V treťom sklápačky, doska a dvíhanie panvy na boku. Každý cvik urobte v 10-15 opakovaniach, dosku v 20-30 sekundách.

Trojokruhový tréning brucha
Cvik Série Opakovania
1. okruh:
Skracovačky na hornej kladke
Bicyklové skracovačky
Metronómy
3-5
10-15
10-15
10-15
2. okruh:
Skracovačky
Dvíhanie nôh v ľahu
Bočné sekanie dreva na kladke
3-5
10-15
10-15
10-15
3. okruh:
Sklápačky
Doska
Dvíhanie panvy na boku
3-5
10-15
20-30 sekúnd
10-15


O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
aka-je-pravda-o-stahovani-hornej-kladkyAká je pravda o sťahovaní hornej kladky?6-tipov-ktore-vam-zvysia-efektivitu-treningu6 tipov, ktoré vám zvýšia efektivitu tréningutrening-ktorym-znicite-ramena-a-podporite-ich-dalsi-rastTréning, ktorým zničíte ramená a podporíte ich ďalší rastco-je-aktivna-regeneracia-a-preco-je-dolezitaČo je aktívna regenerácia a prečo je dôležitá? doska-plank-styri-pozitiva-z-kazdodenneho-cviceniaDoska (plank) – štyri pozitíva z každodenného cvičenia
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist