Novinka na webe:  Sprievodca výberom tréningového plánu »
( v hlavnom menu nájdete medzi Užitočnými nástrojmi / Nástrojmi )
Kulturistika 06. 06. 2018

Tréning kulturistu XXVI. – Lionel Beyeke a tréning nôh

ikonka
Lionel Beyeke je predstaviteľom francúzskej profesionálnej kulturistiky, ktorý sa už zviditeľnil aj na pódiu najprestížnejšej súťaže sveta Mr. Olympia. A práve tento rodák z Kamerunu sa stal aktuálnym terčom nášho seriálu. Pozrieme sa na to, ako trénuje nohy.

Beyeke bral v mladosti inšpiráciu od takých borcov, akými boli Flex Wheeler, Shawn Ray, Kevin Levrone či jeho krajan Thierry Pastel. Všetci vedeli, ako trénovať tvrdo. A naučil sa to aj on. Neodflákne ani nohy, ktoré má nielen mohutné, ale aj poriadne silné.

Jeho intenzívny tréning nôh začína tak, ako by mal – medzi stojanom, na ktorom robí ťažké drepy. Urobí dokopy osem sérií, pričom začne vyšším počtom opakovaní, postupne pridáva váhu a s opakovaniami postupne klesá až na úroveň šiestich. Pri posledných dvoch sériách však pyramídu otočí.

Následne prejde na päť sérií hacken drepov, potom na štyri až päť sérii tlakov na stroji. V oboch prípadoch urobí 8 až 12 opakovaní.

Posledné tri cviky už sú izolované. Najskôr sa zameria na štvorhlavý sval stehna predkopávaním v štyroch sériách po 15 až 8 opakovaní. Potom prejde na hamstringy. Prvé sú zakopávania v ľahu, ktoré tiež urobí v štyroch sériách po 15 až 8 opakovaní. Nakoniec urobí ešte tri série po desať opakovaní zakopávaniami jednou nohou v stoji.

Tréning nôh Lionela Beyekeho
Cvik Série Opakovania
Drepy 8 20, 15, 12, 10, 8, 6, 8, 10
Hacken drepy 5 8-12
Legpress 4-5 8-12
Predkopávanie 4 15, 12, 10, 8
Zakopávanie v ľahu 4 15, 12, 10, 8
Zakopávanie jednou nohou v stoji 3 10


Oznam: Od 1. júla do 1. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 2. septembra.

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

O čom píše Úspech.MNE.sk?

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku


Streftec - Webdesign & Media

© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk
TOPlist