Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:
Tréning 24. 09. 2020

Nemáte čas? Toto je dvojdňový tréning pre vyťažených ľudí

ikonka
Chceli by ste cvičiť, ale váš nabitý program vám neumožní navštíviť posilňovňu viac ako dvakrát do týždňa? Potom tu máme pre vás riešenie v tomto tréningovom pláne od Josha Englanda.

Tento plán pozostáva len z dvoch tréningov, z ktorých každý vykonáte len raz do týždňa. Hodí sa začiatočníkom pre budovanie svalov i hmoty, ale aj pre pokročilých, ak sa chcú len udržiavať. A hodí sa v podstate pre každého, kto posilňovanie berie len ako doplnok zdravšieho života.

Uistite sa, že medzi oboma tréningami máte aspoň jeden deň voľna, optimálne dva až tri, aby ste si posilňovanie lepšie rozložili. Síce to nie je ideálne, ale ak by okolnosti nedovolili inak, môžete ich odcvičiť aj v dvoch dňoch po sebe napriek tomu, že ide o dva tréningy celého tela.

Každá tréningová jednotka trvá 60 až 90 minút v závislosti od vašich prestávok medzi sériami. Môžete ich mať kratšie aj dlhšie, presne ako to vyhovuje vám. Skúste sa však držať v rozmedzí minúty až troch.

Aby ste zaistili aspoň nejaké pokroky, snažte sa každý týždeň o trošku zvyšovať záťaže. Nikdy však nie na úkor techniky. Aby boli dva tréningy týždenne čo najefektívnejšie, musíte cvičiť tvrdo, ale aj rozumne. A využívať viackĺbové cviky, na ktorých je postavený aj tento plán.

A tu už je jeho konkrétny rozpis:

Tréning A
Cvik Série Opakovania
Mŕtve ťahy s hexagónalnou tyčou 5 4-6
Armádne tlaky 5 4-6
Sťahovanie hornej kladky k hrudníku 4 8-12
Príťahy T tyče v predklone 4 8-12
Kľuky 3 Maximum*
* - každú sériu ukončite v bode, keď viete, že pri ďalšom opakovaní by došlo k zlyhaniu

Tréning B
Cvik Série Opakovania
Čelné drepy 5 4-6
Tlaky na lavičke s jednoručkami 5 6-8
Zhyby podhmatom 4 6-8*
Príťahy spodnej kladky v sede 4 8-12
Hip Thrust 3 8-12*
* - ak je potrebné, môžete pridať dodatočnú záťaž



Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2020 SlovakFitness.sk TOPlist