SlovakFitness.sk

Pre ženy 15. 02. 2014

Prečo ženy ignorujú veslovací trenažér a prečo by nemali?

ikonka
Prečo sa tak ženy boja veslovania? Radšej sadnú na rotoped, kde bicyklujú. Alebo skočia na bežecký pás, kde bežia. Na veslovací trenažér však tak často nechodia, a pritom si ani neuvedomujú, že prichádzajú o veľa.

Rotoped, bežecký pás, eliptický trenažér, stepery... Všetko sú to u žien populárnejšie stroje na zhadzovanie kíl. Veslovací trenažér je však veľmi efektívnym nástrojom, ktorý vám nedá len jeden benefit. A prečo je menej obľúbený? Možno preto, že sa ženy boja samotného prevedenia pohybu pri veslovaní, pri ktorom sa zapájajú do práce nohy, trup i ruky v jeden zladený pohyb.

To, že sa do cvičenia takto zapájajú jednotlivé partie, je však jeho najväčšiu výhodou. Môžete vďaka tomu očakávať stratu tukov, zlepšenie kondície a zvýšenie sily hornej aj dolnej časti tela. A to bez toho, aby ste zaťažovali svoje kĺby!

V skratke teda ide o kompletnú a efektívnu formu cvičenia, ktorá je skvelým prídavkom pre váš tréningový plán bez ohľadu na to, v akom veku sa nachádzate alebo aký mate cieľ. Je dobré pre zdravie, kondíciu, chudnutie aj posilňovanie.

Pri využití korektnej techniky zapojíte do cvičenia zadok, stehna a lýtka. Z hornej časti popracujú ruky, ramená a chrbát. Veslovanie pritom vyžaduje aj prácu stredu tela, čo znamená, že zasiahnutý bude takmer každý podstatný sval. Posilňujú sa ním aj pľúca a srdce.

Ak by ste si mali vybrať len jeden trenažér, tak by to mal byť práve veslovací, pretože tréningom na ňom dokážete schudnúť, nabrať kondíciu a silu a posilniť svaly bez toho, že by ste veľmi zaťažovali kĺby. Ponúka aj množstvo variácií tréningu. Môžete cvičiť kratšie vo vysokom tempe, dlhšie v miernom tempe alebo intervalovo. Keďže zapája do aktivity toľko veľkých svalov, je účinnejším kardiom aj v kratšom čase.

AKO NA SPRÁVNU TECHNIKU?
V prvom rade je dôležité mať na pamäti, že sa snažíme vyhýbať zaguľateniu ramien alebo prehnutiu spodného chrbta za jeho neutrálnu pozíciu. Pri veslovaní musíte mať v počiatočnej pozícii vystreté nohy, chrbát v miernom záklone a rúčku pri tele s predlaktiami rovnobežnými s podlahou. Následne vystrieme ruky a telo jemne predkloníme a popoženieme vpred. Ako keby sme sa šmykli vpred do bodu, kým nebudú kolená nad chodidlami. Ruky sú stále natiahnuté. Potom urobíme tlak nohami, aby sme telo dostali dozadu. Akoby sme sa odrazili. Pri vyrovnávaní nôh ideme do jemného záklonu a súbežne priťahujeme rúčku k telu. Opakujeme.



O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
vybudujte-si-pevne-a-silne-ramena-tymto-treningomVybudujte si pevné a silné ramená týmto tréningomkokosovy-olej-vas-moze-okraslit-ako-vyskusajte-tieto-tipyKokosový olej vás môže okrášliť. Ako? Vyskúšajte tieto tipystyri-cviky-ktore-by-mala-robit-kazda-silna-zenaŠtyri cviky, ktoré by mala robiť každá silná ženasest-malo-znamych-kozmetickych-ucinkov-kavyŠesť málo známych kozmetických účinkov kávynajlepsie-cvicenia-pre-zeny-ktore-chcu-schudnutNajlepšie cvičenia pre ženy, ktoré chcú schudnúť
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist