SlovakFitness.sk

Tréning 03. 04. 2014

Dvojmesačný tréning pre začiatočníkov

ikonka
Raz za čas sa aj človek, ktorý mal doteraz v živote fitness v poslednom rade záujmu, rozhodne, že sa pokúsi urobiť niečo so svojím telom. Ak aj vy chcete nabrať svaly alebo schudnúť a ste začiatočníkom, prinášame vám program na dva mesiace, ktorý vám to pomôže dosiahnuť. Bez ohľadu na to, či ste muž alebo žena.

Stáva sa, že keď si začiatočník začne hľadať cestu, ako trénovať, zaplaví ho veľký počet informácií a vznikne z toho chaos. My prinášame jednoduchý plán, počas ktorého budete osem týždňov robiť tri tréningy týždenne, ktorých jadrom budú základné cviky.

Ešte pred začatím si dajte záväzok, že tých osem týždňov vydržíte. Snažte sa trénovať sústavne a nevynechávajte tréningy. Cvičiť môžete napríklad v pondelok, stredu a piatok, ale nemusíte sa báť cvičiť aj každý druhý deň. Len striedajte nasledujúce tréningy.

Tréning A
Cvik Série Opakovania
Drepy 3 5-6
Superséria:    
    Tlaky s jednoručkami na šikmej lavici 3 8
    Príťahy jednoručky v predklone 3 10
Superséria:    
    Výpady vzad s jednoručkami 3 10
    Dvíhanie nôh v ľahu 3 20
Farmárska chôdza s jednou jednoručkou 3 20 metrov (na každú stranu)


Tréning B
Cvik Série Opakovania
Superséria:    
    Benčpres 3-4 5-6
    Zhyby 3-4 5-6
Superséria:    
    Mŕtve ťahy 3 8
    Tlaky na ramená s jednoručkami 3 8
Superséria:    
    Veslovanie 3 10
    Skracovačky (so záťažou) 3 8-12
Farmárska chôdza 3 20 metrov


Tréning C
Cvik Série Opakovania
Mŕtve ťahy 3-4 5-6
Superséria:    
    Tlaky na ramená s jednou jednoručkou 3 8 (každá strana)
    Drepy na široko 3 10
Superséria:    
    Príťahy veľkej činky v predklone 3 6-8
    Vytáčanie trupu v ľahu 3 10 (na každú stranu)
Waiter walks (video) 3 30 metrov (každá strana)


Striedajte plány A, B a C a držte sa plánu osem týždňov. Potom môžete zhodnotiť svoje výsledky. Podporte tréning aj kvalitnou stravou a pridanie svalovej hmoty alebo spálenie nadbytočných tukov, sa stane realitou.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
desat-strategii-budovania-sily-ktore-nikdy-nezostarnuDesať stratégií budovania sily, ktoré nikdy nezostarnú10-tyzdnov-ktore-vam-prinesu-svalovu-hmotu-i-silu10 týždňov, ktoré vám prinesú svalovú hmotu i silu ako-sa-zotavit-z-treningu-efektivnejsieAko sa zotaviť z tréningu efektívnejšie? byt-v-pozicii-dosky-viac-ako-10-sekund-by-mohlo-byt-zbytocneByť v pozícii dosky viac ako 10 sekúnd by mohlo byť zbytočné domacu-posilnovnu-ma-stale-coraz-viac-ludi-co-v-nej-nesmie-chybatDomácu posilňovňu má stále čoraz viac ľudí. Čo v nej nesmie chýbať?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist