Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:

Päť zdrojov bielkovín schovaných v konzerve

06. 07. 2021
ikonka
Hľadáte pohodlný zdroj bielkovín? Potom neprehliadajte mäso, ktoré sa skrýva v konzerve. Je to rýchla alternatíva, ako doplniť svoje bielkovinové potreby a je aj cenovo priateľská. V tomto článku vám prinesieme päť produktov, ktoré sa oplatí skúsiť. Prevažne ide o ryby.

TUNIAK
Tuniak je asi najbežnejším konzervovým zdrojom bielkovín u ľudí, ktorí sa venujú posilňovaniu v našich končinách. Ide o pomerne lacný zdroj, ktorý obsahuje pri 100 gramoch takmer 26 gramov bielkovín. Ak chcete znížiť príjem tukov, voľte skôr tuniaka vo vlastnej šťave.

LOSOS
Losos v konzerve je podstatne lacnejší než čerstvý alebo údený, no na prekvapenie ide aj v tejto podobe o veľmi chutný zdroj bielkovín. V stogramovej porcii ich v ňom nájdete 21 gramov, čo je síce najmenej zo všetkých piatich, no obsahuje z nich najviac omega-3 nasýtených kyselín, ktoré vám môžu pomôcť spáliť nadbytočné tuky.

SARDINKY
Ak si z konzervy vyklopíte na tanier 100 gramov sardiniek, získate z nich takmer 25 gramov bielkovín. Okrem toho však skonzumujete aj mnoho iných živín. Kvalitne je zastúpený vápnik, nechýbajú omega-3 nasýtené kyseliny ani vitamín D, ktorý zvyšuje aj hladinu testosterónu. Dobrou voľbou sú sardinky v olivovom oleji alebo rajčinovej omáčke.

Článok pokračuje pod reklamou


ANČOVIČKY
Tieto drobné striebristé ryby sú lovené prevažne v Stredozemnom mori a okrem výraznej slanej chuti so sebou prinášajú aj prekvapujúco veľa bielkovín. Pri stogramovej porcii ich v nich nájdete až 28 gramov. Okrem toho obsahujú aj omega-3 mastné kyseliny, selén a niacín. Ich výhodou je aj to, že sa v nich nehromadí toľko toxínov, ako vo väčších rybách. Ak vám prekáža ich slanosť, namočte ich na pol hodinu do vody.

MORČACIE MÄSO
Biele morčacie mäso v konzerve je zdrojom kvalitných bielkovín, ktoré vo veľkom dopĺňa leucín, čo je esenciálna aminokyselina nápomocná pri budovaní svalovej hmoty. Takisto obsahuje veľa niacín, ktorý rozširuje cievy a prikladá ruku k lepšiemu transportu živín do svalových buniek. A ešte údaj o bielkovinách, v 100 gramoch morčacieho mäsa ich nájdete zhruba 25 gramov.

13.05.2014.
Letný režim končí 31. augusta. Potom prídu na rad opäť úplne nové, premiérové články.
Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2021 SlovakFitness.sk TOPlist