SlovakFitness.sk

Pre ženy 04. 04. 2015

Tréning nôh navrhnutý pre ženy

ikonka
Skvelé nohy si len tak niekde nekúpite. Ak chcete mať pekné nohy a zadok, musíte sa snažiť v posilňovni. Ak neviete, aký tréning urobiť, aby ste maximalizovali ich rozvoj, prinášame vám jeden z tréningov navrhnutých pre potreby ženy.

Tréning pozostáva z 22 sérií cvikov, ktoré sú zamerané na rozvoj sedacích svalov, stehien i lýtok. Zahŕňajú cviky, ktorými svaly precvičíte efektívne a zároveň aj spálite významné množstvo kalórií, vďaka čomu sa ľahšie zbavíte aj nadbytočného množstva tukov. Cvičiť ho nemusíte viac ako raz týždenne.

Dôležité je začať i ukončiť tréning zahriatím. Odporúčame stacionárny bicykel, na ktorom by ste mali šliapať zľahka, aby ste príliš neunavili nohy, ale zároveň ich dobre prekrvili a pripravili na tréning. Na zahriatie nie je potrebné viac ako 10 minút, na vychladnutie stačí aj 5 minút. Potom je dôležité venovať pár minút aj strečingu.

Poďme však už k samotnému tréningu. Ten začína supersériou, ktorú vykonáte štyrikrát. Dá sa povedať, že logicky sú v nej zahrnuté predkopávanie a zakopávanie. Tie urobíte bez prestávky v počte 15 až 20 opakovaní. Po každej sérii odpočívajte jednu minútu.

Následne je pripravený hlavný bod programu – drepy. Tie vykonáme v šiestich sériách s váhou, ktorá vám umožní vykonať 12 opakovaní. Hlavne v posledných dvoch sériách by malo byť ťažké dosiahnuť tento počet. Po drepoch prídu na rad mŕtve ťahy, ktorá zaťažia okrem nôh aj chrbát a pomôžu vám získať trochu viac všeobecnej sily. Takisto si vyžadujú veľa energie, čo pomôže pri pálení tukov.

Na záver je pripravený cvik pre lýtka. Tie síce pracovali už počas drepov, ale ešte ich treba dokončiť štyrmi sériami výponov v sede. Ak nemáte k dispozícii stroj, môžete využiť aj veľkú činku. Ak vám je nepohodlné robiť ich s činkou v sede, nič sa nestane, ak ich budete robiť aj v stoji.

Tréning nôh navrhnutý pre ženy
Cvik Série Opakovania
Superséria:
   Predkopávanie 4 15-20
   Zakopávanie v ľahu 4 15-20
Drepy 6 12
Mŕtvy ťah 4 12, 10, 8
Výpony v sede 4 15-20


Oznam: Od 2. júla do 2. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 3. septembra.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
ako-cvicit-jogu-zaklady-pre-zaciatocnickyAko cvičiť jogu - základy pre začiatočníčky damy-zoznamte-sa-s-kettlebellDámy, zoznámte sa s kettlebell zeny-nedostatok-vitaminu-d-a-chudnutieŽeny, nedostatok vitamínu D a chudnutieskvely-cvik-na-brucho-ktory-by-mala-vyskusat-kazda-zenaSkvelý cvik na brucho, ktorý by mala vyskúšať každá žena chudnite-a-budujte-silu-stvortyzdnovy-treningovy-plan-pre-zenyChudnite a budujte silu: Štvortýždňový tréningový plán pre ženy
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist