InstagramFacebookYoutube

Zdvihy na Scottovej lavičke


« Všetky cviky tejto partie
Hlavný zapojený sval: Biceps
Ďalšie zapojené svaly: Predlaktie
Potrebná výbava: Scottova lavička, veľká činka/EZ tyč

Vplyv na hmotu: Dobrý
Vplyv na tvarovanie: Veľmi dobrý
Hodnotenie cviku: 8/10

Prevedenie cviku: Pripravíme si činku na stojan lavičky. Sadneme si na Scottovu lavičku, lakte oprieme o šikmú plochu lavičky a činku (EZ tyč) uchopíme podhmatom asi na šírku ramien. Za počiatočnú polohu sa považuje tá, pri ktorej máme vystreté ruky (1). Následne činku dvíhame na úroveň ramien (2). Potom pomalým kontrolovaným pohybom činku spúšťame dole do pôvodnej polohy. Počas celého pohybu sa snažíme mať vystretý chrbát a hýbeme len predlaktím.





Poznámka: Okrem veľkej činky alebo EZ tyče možno tento cvik vykonávať aj na špeciálnom stroji, s pomocou kladky alebo s jednoručkami. Ide o výborný cvik na tvarovanie spodnej časti bicepsu.

Najnovšie články

Ženy potrebujú pre cvičenie dostatok železa

Ženy potrebujú pre cvičenie dostatok železa

Bolesť hrdla – osem spôsobov, ako proti nej bojovať

Bolesť hrdla – osem spôsobov, ako proti nej bojovať

Letný tip: Pred kardiom si nikdy svaly nenaťahujte

Letný tip: Pred kardiom si nikdy svaly nenaťahujte

Týchto 5 cvikov z jogy vám pomôže zlepšiť regeneráciu

Týchto 5 cvikov z jogy vám pomôže zlepšiť regeneráciu

Ďalšie články

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist