InstagramFacebookYoutube
Pre ženy

Tréningový plán celého tela pre skvelé výsledky

12. septembra 2015
Tréningový plán celého tela pre skvelé výsledky
Páľte kalórie a budujte svaly na tých správnych miestach. Prinášame vám vysoko intenzívny tréning, ktorý každej žene prinesie výsledky, ktoré vzbudia spokojnosť.

Niekedy človek nemá dosť času na to, aby venoval hodinu pravidelnému cvičeniu. S týmto tréningom však nebudete potrebovať viac ako pol hodinu. Jeho výhodou je, že ním precvičíte celé telo. Ak teda máte problémy s vynechávaním tréningov, tak je pre vás vhodnejší ako tréningový split, pri ktorom by ste mohli rozvinúť vynechávaním tréningov svalovú nerovnováhu.

Okrem toho, že stimuluje celé telo a je krátky, môže sa pochváliť aj ďalšou výhodou – je veľmi efektívny. Môžu za to viackĺbové cviky a vyššia intenzita cvičenia. Preto ním posilnite aj srdcovocievny systém a metabolizmus zrýchlite na niekoľko hodín dopredu.

Článok pokračuje pod reklamou


Tento tréning má byť rýchly, preto to nemusíte preháňať s váhami. Pripravte si jednoručné činky, ktorými zvládnete ustáť rýchle tempo cvičenia. Cieľom je pri každom cviku urobiť 10 opakovaní. Podmienkou je, že počas celého cvičenia jednoručky nepustíte z rúk.

Tréning je založený na kruhovom cvičení. V praxi to znamená, že urobíte jednu sériu jedného cviku, následne prejdete na druhý, tretí, štvrtý až na posledný. Potom si môžete vydýchnuť a tento okruh zopakovať. Cieľom je urobiť 5-6 okruhov. Môžete si to upravovať v závislosti od vašej kondičky.

Cviky sú nasledujúce: drepy s tlakmi na ramená, príťahy jednoručky v kľuku (tzv. renegade row), mŕtve ťahy s vystretými nohami, výpady a skracovačky s jednoručkami v ruke. Vykonávajte ich v predpísanom poradí a medzi nimi v rámci jedného kruhu neodpočívajte. Ak už u koncu nevládzete, môžete si pár sekúnd zobrať a vydýchnutie, ale snažte sa prestávky minimalizovať. Oddychuje sa až po celom kruhu, maximálne však jednu minútu.

Ak cviky nepoznáte, tu sú videá s ich prevedením:

1. Drepy s tlakmi na ramená


2. Príťahy jednoručky v kľuku


3. Mŕtve ťahy s vystretými nohami


4. Výpady


5. Skracovačky s jednoručkami v ruke



Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2023 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist