SlovakFitness.sk

Tréning 14. 11. 2016

Chcete mať veľké bicepsy? Tieto veci by ste nemali robiť!

ikonka
Ak chcete vybudovať veľké bicepsy, musíte sa v prvom rade vyvarovať chybám, ktoré vás pripravujú o potenciál ich rozvoja. My vám ich v tomto článku prinášame rovno päť. Päť vecí, ktoré ak prestanete robiť, tak váš dvojhlavý sval paže porastie.

Päť vecí, ktoré by ste nemali robiť, ak chcete mať veľké bicepsy:

1. Nerobte zdvihy predlaktím ani zápästím
Je jasné, že pri cvičení bicepsov dôjde aj k napumpovaniu predlaktí, ale keď sú napumpované viac ako bicepsy, niekde sa stala chyba. Mnohokrát za to môže mierne pokrčenie ruky v zápästí, či už počas celého pohybu alebo ku koncu pohybu. Tieto drobné chyby okrádajú biceps o potenciál rásť. Uistite sa, že zápästia budú rovno počas celého rozsahu opakovania.

2. Nezapájajte do cvičenia ramená
Pri cvičení bicepsových zdvihov sa často stáva, že cvičenci uberajú zo stimulu na samotnú svalovú skupinu tým, že do cvičenia zapájajú ramená. Platí to pre švihový pohyb i pre dvíhanie ramien za účelom lepšieho precítenia, ktoré v skutočnosti týmto ani nedosiahnete.

3. Nebuďte v zlom postoji
Aký je to zlý postoj pri cvičení bicepsov? Buď je veľmi slabý, kedy dochádza k pohybom telo dopredu a dozadu, čím sa cvičenie bicepsov uľahčuje, alebo je síce pevný, ale v zlej polohe – telo sa nehýbe, ale trup je zaklonený dozadu. V oboch prípadoch pritom riskujete aj zranenie. Ak máte tendenciu zakláňať sa, radšej zvoľte ľahšiu váhu, pri ktorej budete vystretí počas celého pohybu.

4. Nezanedbávajte negatívnu fázu opakovania
Veľa ľudí sa koncentruje najmä na pozitívnu fázu opakovania, teda na tú, pri ktorej záťaž zdvíhame. Pri cvičení každého svalstva je pritom veľmi dôležitá aj negatívna fáza, pri ktorej sa záťaž spúšťa do počiatočnej polohy. Pri bicepsoch je ešte dôležitejšia. Preto je dôležité, aby ste váhu spúšťali dole pomaly a kontrolovane.

5. Netrénujte ich po chrbte
Ak je vašou prioritou veľký biceps, nemali by ste ho trénovať po odcvičení chrbta. Aj pri cvičení chrbtového svalstva sa totiž zapája do akcie a následne už nemá dostatok energie na to, aby pokračoval v ďalšej práci. Preto by ste mali radšej do tréningového plánu zaradiť zvlášť tréning rúk, v ktorom budete môcť do cvičenia bicepsov vložiť maximum intenzity.

Oznam: Od 2. júla do 2. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 3. septembra.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
styri-chyby-pri-snahe-budovat-svalyŠtyri chyby pri snahe budovať svalyspalte-takmer-400-kalorii-tymto-tabata-treningomSpáľte takmer 400 kalórii týmto tabata tréningomtri-nevyuzivane-tipy-k-vacsim-rukamTri nevyužívané tipy k väčším rukám trening-lytok-ako-na-toTréning lýtok - ako na to? kruhovy-trening-co-je-toKruhový tréning – čo je to?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist