SlovakFitness.sk

Tréning 20. 04. 2017

Chcete mať ruky ako Vin Diesel? Skúste tento tréning

ikonka
Herec Vin Diesel sa nepreslávil len svojim hereckým umením, ale aj robustnou postavou, ktorej dominovali veľké paže v tesných tričkách. A aj napriek tomu, že má päťdesiat, stále sú jeho ruky obdivuhodné.

Ak by ste aj vy chceli dosiahnuť podobný rozvoj rúk, vyskúšajte jeho prístup k tréningu. Bicepsy a tricepsy sa snaží zasiahnuť z každej strany, čoho príkladom je nasledujúci tréningový rozpis, ktorým sa môžete inšpirovať.

Čím dlhšie svaly pracujú pod napätím, tým lepšie sa adaptujú záťaži tým, že sa zväčšujú a zosilňujú. A na to stavia aj tréning, ktorý stačí vykonávať raz týždenne. Prestávky medzi sériami sú 60-sekundové.

Tréning je zložený zo šiestich cvikov, ktoré primárne cielia tricepsy a bicepsy, no precvičia aj predlaktia. U cvikov, pri ktorých je namiesto počtu opakovaní uvedený čas, treba voliť váhu pre 30 opakovaní. Nerobte ich však špecifické množstvo, ale predpísaný čas a v normálnom tempe – nikam sa nemusíte ponáhľať.

Efektívny tréning rúk
Cvik Série Opakovania
Bicepsové zdvihy s EZ tyčou 3 8-10
Kladivové zdvihy 3 10-12
Bicepsové zdvihy nadhmatom 3 60 sekúnd
Tricepsové stláčanie kladky 3 12-15
Kľuky na bradlách 3 do zlyhania
Extenzie za hlavou jednou rukou 3 60 sekúnd

zdroj: Men’s Fitness

Oznam: Od 2. júla do 2. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 3. septembra.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
spalte-takmer-400-kalorii-tymto-tabata-treningomSpáľte takmer 400 kalórii týmto tabata tréningomtri-nevyuzivane-tipy-k-vacsim-rukamTri nevyužívané tipy k väčším rukám trening-lytok-ako-na-toTréning lýtok - ako na to? kruhovy-trening-co-je-toKruhový tréning – čo je to? majte-prehlad-o-svojej-dennej-aktiviteMajte prehľad o svojej dennej aktivite!
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist