Naše ďalšie weby: NHL KHL Osobný rozvoj
 
 
 
 
Reklama:
Tréning 20. 04. 2017

Chcete mať ruky ako Vin Diesel? Skúste tento tréning

ikonka
Herec Vin Diesel sa nepreslávil len svojim hereckým umením, ale aj robustnou postavou, ktorej dominovali veľké paže v tesných tričkách. A aj napriek tomu, že má päťdesiat, stále sú jeho ruky obdivuhodné.

Ak by ste aj vy chceli dosiahnuť podobný rozvoj rúk, vyskúšajte jeho prístup k tréningu. Bicepsy a tricepsy sa snaží zasiahnuť z každej strany, čoho príkladom je nasledujúci tréningový rozpis, ktorým sa môžete inšpirovať.

Čím dlhšie svaly pracujú pod napätím, tým lepšie sa adaptujú záťaži tým, že sa zväčšujú a zosilňujú. A na to stavia aj tréning, ktorý stačí vykonávať raz týždenne. Prestávky medzi sériami sú 60-sekundové.

Tréning je zložený zo šiestich cvikov, ktoré primárne cielia tricepsy a bicepsy, no precvičia aj predlaktia. U cvikov, pri ktorých je namiesto počtu opakovaní uvedený čas, treba voliť váhu pre 30 opakovaní. Nerobte ich však špecifické množstvo, ale predpísaný čas a v normálnom tempe – nikam sa nemusíte ponáhľať.

Efektívny tréning rúk
Cvik Série Opakovania
Bicepsové zdvihy s EZ tyčou 3 8-10
Kladivové zdvihy 3 10-12
Bicepsové zdvihy nadhmatom 3 60 sekúnd
Tricepsové stláčanie kladky 3 12-15
Kľuky na bradlách 3 do zlyhania
Extenzie za hlavou jednou rukou 3 60 sekúnd

zdroj: Men’s Fitness

Pomôžte nám:
Vadí vám niečo na našom webe? Všimli ste si technickú chybu? Chceli by ste niečo vylepšiť?   Dajte nám vedieť »

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Môže sa hodiť: 
Sprievodca výberom tréningového plánu »

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku




© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk TOPlist