SlovakFitness.sk

Kulturistika 19. 04. 2017

Tréning kulturistu XVI. – Branch Warren a ruky

ikonka
V tejto časti seriálu sa opäť zameriame na trošku divokejší prístup. Pozornosť sa vracia na amerického profesionála Brancha Warrena, ktorého vrcholom bolo druhé miesto na Mr. Olympia v roku 2009. Pozrieme sa na tréning rúk, ktorému sa venoval v roku 2011.

Warren tento tréning cvičil v stredu. Pred ním už mal odcvičené hrudník i chrbát. Vo štvrtok nasledovali nohy a v piatok ramená. Bicepsy i tricepsy precvičuje spolu a to veľmi intenzívne, často za hranicu korektného vykonávania cvikov, čo určite napodobňovať neodporúčame. Tréning nie je vhodný pre začiatočníkov a je nevyhnutné sa pred ním dobre zahriať.

Tréning začína precvičením bicepsov. Tým sú učené štyri cviky, pričom prvé dva – bicepsové zdvihy na stroji a bicepsové zdvihy s jednoručkami – sa v poslednej sérií vykonávajú zhadzovane – cvik sa vykoná do zlyhania, uberie sa záťaž, opäť sa dôjde k zlyhaniu a opäť sa uberie záťaž. Pre lepšie izolovanie bicepsov je predposledný cvik vykonávaný ležmo na šikmej lavici a pre lepšie precítenie a vyšťavenie svalov sa posledný robí na kladke.

Na kladke sa následne prechádza aj k tréningu tricepsov, u ktorých sa využíva iná intenzifikačná technika – supersérie. Sú dve a nachádzajú sa v strede tejto časti tréningu. Na úvod sa bežným spôsobom odcvičí stláčanie kladky a na záver benčpres s úzkym úchopom. V spomínaných supersériách sa spájajú tieto cviky: extenzie s hornou kladkou spoza hlavy (môže byť s oporou lavičky) s kľukmi na bradlách (alebo stroji) a stláčanie hornej kladky podhmatom s tricepsovými tlakmi jednoručky za hlavou.

Prestávky medzi sériami sú 45-sekundové.

Warrenov tréning rúk (2011)
Cvik Série Opakovania
Bicepsy
Bicepsové zdvihy na stroji (zahriatie) 1 20
Bicepsové zdvihy na stroji 5* 15
Bicepsové zdvihy s jednoručkami 3* 8-10
Bic. zdvihy s veľkou činkou v ľahu na šikmej lavici 3 15
Bic. zdvihy na spodnej kladke s EZ tyčou 3 10-15
Tricepsy
Tricepsové stláčanie kladky s úzkym úchopom 4 15-20
Superséria:
Extenzie s hornou kladkou spoza hlavy
Kľuky na bradlách (alebo na stroji)
3
15
20
Superséria:
Stlačanie hornej kladky podhmatom
Tricepsové tlaky jednoručky za hlavou
3
15
12
Benčpres s úzkym úchopom 2 20
* - posledná séria je zhadzovaná


Oznam: Od 2. júla do 2. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 3. septembra.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
trening-legendy-xx-steve-reeves-a-jeho-trening-zo-starej-skolyTréning legendy XX. – Steve Reeves a jeho tréning zo starej školy trening-kulturistu-xxvii-lionel-beyeke-a-trening-nohTréning kulturistu XXVII. – Lionel Beyeke a tréning nôh trening-legendy-xix-toney-freeman-a-trening-rukTréning legendy XIX. – Toney Freeman a tréning rúktrening-kulturistu-xxv-dave-bautista-a-trening-hrudnikaTréning kulturistu XXV. – Dave Bautista a tréning hrudníka trening-legendy-xviii-lou-ferrigno-a-ramena-s-pazamiTréning legendy XVIII. – Lou Ferrigno a ramená s pažami
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist