SlovakFitness.sk

Pre ženy 02. 09. 2017

Vybudujte si sexy ramená vďaka tomuto tréningu

ikonka
Chcete si vybudovať sexy športový vzhľad? Potom nemôžete zabudnúť na vybudovanie pekne tvarovaných a silných ramien, ktoré v kombinácii s vyrysovaným bruchom a štíhlym pásom dodajú cveng vašej postave.

Tento tréning ramien môžete zaradiť do vášho tréningového splitu tak, že ho budete vykonávať dvakrát týždenne. Vzhľadom na to, že je pomerne krátky, priraďte si ho k tréningu inej svalovej partie. Ak máte „tvrdohlavé ramena“, cvičte ich vždy prvé.

Tréning pozostáva zo štyroch známych cvikov, ktoré precvičia všetky tri hlavy deltového svalu. Každý cvik sa vykonáva v troch sériách, pričom sa medzi nimi udržujú nanajvýš 60-sekundové prestávky.

Na úvod nás čakajú tlaky s jednoručnými činkami nad hlavu. Môžete ich robiť v stoji, ale lepšie svaly izolujete, ak budete sedieť. Tento cvik je prvý, pretože pri ňom využijete väčšie váhy a budete naň potrebovať viac energie.

Po tlakoch prídu na rad upažovania, pri ktorých je dobre dávať pozor na spúšťanie činky dolu. Táto tzv. negatívna fáza by mala byť pomalšia a kontrolovaná. Tretím cvikom sú príťahy veľkej činky ku krku. Aby ste minimalizovali vplyv trapézov a menej zaťažovali ramenné kĺby, využívate široký úchop.

Na záver tréningu zostáva ľahšími váhami precvičiť prednú hlavu predpažovaniami. Predpažujte vždy jednou rukou a vyhnite sa kolísavému švihovému pohybu. Musíte mať celú dráhu cviku pod kontrolou. Po docvičení nezabudnite na strečing.

Tréning ramien pre ženy
Cvik Série Opakovania
Tlaky jednoručiek nad hlavu v sede 3 10-12
Upažovanie s jednoručkami 3 15
Príťahy činky ku krku širokým úchopom 3 12
Predpažovanie s jednoručkami 3 15


O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
chudnite-a-budujte-silu-stvortyzdnovy-treningovy-plan-pre-zenyChudnite a budujte silu: Štvortýždňový tréningový plán pre ženyako-chudnut-pocas-robenia-kazdodennych-cinnostiAko chudnúť počas robenia každodenných činností?katie-holmes-sa-zdoverila-o-jej-novom-oblubenom-treninguKatie Holmes sa zdôverila o jej novom obľúbenom tréningudostali-ste-kompliment-takto-nan-nereagujteDostali ste kompliment? Takto naň nereagujtetrening-celeho-tela-ktory-mozete-robit-hocikde-na-schodochTréning celého tela, ktorý môžete robiť hocikde na schodoch
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist