SlovakFitness.sk

Motivácia 17. 12. 2017

Tipy, ktoré vám v priebehu týždňa pomôžu schudnúť sviatočné kilá

ikonka
Blížia sa sviatky a my, čo už sa nejaký ten rok venujeme zdravému životnému štýlu vieme, že to nie sú len sviatky pokoja a pohody, ale aj pokušenia. Prinášame vám však rady, ktoré vám pomôžu, ak pokušeniu podľahnete.

Nie je nič zlé, dopriať si aspoň počas Vianoc trochu oddychu a povoliť uzdu aj v otázke stravy. A aj keď to neplánujete, tento článok si uchovajte a v prípade, že by ste to prehnali a vymklo by sa vám to spod kontroly, tak si ho po sviatkoch znova prečítajte.

Delíme sa v ňom s vami o rady uznávaného trénera profesionálov, Hanyho Ramboda, ktorý má pod dohľadom aj ikonu kulturistiky, Phila Heatha. Týchto sedem tipov by vám malo pomôcť zbaviť sa sviatočných tukov len v priebehu jedného týždňa:

1. Skúste ketogenickú diétu - na vykompenzovanie prehreškov mení Rambod u svojich zverencov na sedem dní diétu na ketogenickú, aby pomohol dostať znova pod kontrolu chuť na sladké. Táto diéta je bohatá na bielkoviny a tuky, ale denne prijmete len menej ako 25 gramov sacharidov zo zeleniny. Treba piť aj veľa vody, aspoň päť a pol litra denne.

2. Cvičte viac kardia - robte ráno nalačno 30 minút kardia v miernej intenzite na úrovni 70 % vášho maximálne srdcového tepu. Robte ho v týždni päťkrát.

3. Znížte bublinky - prestaňte piť sýtené a diétne nápoje. Podporujú totiž chuť na sladké.

4. Podporte sa doplnkami výživy - užívajte gram vitamínu C trikrát denne a pridajte BCAA a glutamín, aby ste sa uistili, že nie ste v katabolickom stave. Prijmite šesť gramov BCAA a päť gramov glutamínu v jednej dávke raz alebo dvakrát denne (pred, počas alebo po cvičení).

5. Začnite so slabinou - začnite týždeň v posilňovni cvičením svojej najslabšej partie. Takto využite všetky svoje sacharidy a sodík, ktoré ste skonzumovali počas sviatkov, v prvom tréningu.

6. Mierte za napumpovaním - využite v tréningu systém FST-7: robte sedem sérií nejakého cviku alebo skúste FST Super 7, pri ktorom urobíte sedem supersérií po 15-20 opakovaní. Všetky série nepatriace pod FST-7 by mali byť v rozsahu 12-15 opakovaní, aby ste pálili viac glykogénu, ktorého budete mať po vianočných maškrtách v sebe viac ako dosť.

Pozri aj: FST-7 – natiahnite si blany pre väčšie svaly!

7. Dostatočne sa vyspite - spite minimálne osem hodín vkuse, aby ste udržali hladinu kortizolu na nízkej úrovni, podporili zotavovanie a zlepšili hladinu serotonínu.

Zdroj: Flex

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
uspech-a-lepsi-zivot-prehlad-clankov-ktore-vam-pomozu-rast-41-tyzden-2018Úspech a lepší život: Prehľad článkov, ktoré vám pomôžu rásť (41. týždeň 2018)toto-si-pripomente-ked-budete-chciet-vynechat-trening-alebo-zjest-kaloricke-jedloToto si pripomeňte, keď budete chcieť vynechať tréning alebo zjesť kalorické jedlouspech-a-lepsi-zivot-prehlad-clankov-ktore-vam-pomozu-rast-40-tyzden-2018Úspech a lepší život: Prehľad článkov, ktoré vám pomôžu rásť (40. týždeň 2018)uspech-a-lepsi-zivot-prehlad-clankov-ktore-vam-pomozu-rast-39-tyzden-2018Úspech a lepší život: Prehľad článkov, ktoré vám pomôžu rásť (39. týždeň 2018)aky-vplyv-ma-cvicenie-na-vasu-psychikuAký vplyv má cvičenie na vašu psychiku?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist