SlovakFitness.sk

Tréning 21. 12. 2017

Tri nezvyčajné, ale efektívne cviky pre lepšiu rovnováhu

ikonka
Niekedy toho máte v živote tak veľa, že ste vďační aspoň za to, že sa môžete po práci venovať aspoň posilňovaniu. Špecializovaný tréning na rovnováhu vás teda nenadchne. My vám však dnes prinášame efektívne cviky, ktoré vám v tomto smere pomôžu a môžu sa stať súčasťou vašej rozcvičky.

Mať dobrú rovnováhu tela je dôležité najmä z funkčného hľadiska. Okrem pomoci v rôznych športoch vám pomôže vyrovnať sa lepšie aj s nástrahami v bežnom živote, napr. pri vychádzke do prírody, sťahovaní vecí či preskakovaní prekážok na ceste.

Nasledujúce tri cviky môžete robiť pravidelne aj každý deň, a keďže vám pomôžu aj zahriať telo, sú ideálne pre vašu rozcvičku pred bežným tréningom. Zabijete tak dve muchy jednou ranou. Tu sú:

1. Vytáčanie v kľaku na jednej nohe

Kľaknite si na jedno koleno, druhú nohu majte pred sebou. Dajte si ruky za hlavu a vytočte sa tak, že sa protiľahlým lakťom dotknete kolena nohy vpredu. Ak máte vpredu pravú nohu, dotknete sa jej kolena ľavým lakťom. Vráťte sa do počiatočnej pozície a zopakujte to aspoň desaťkrát predtým, ako to isté urobíte na druhej strane.

2. Presúvanie váhy

Postavte sa s chodidlami vzdialenými od seba o trochu viac ako je šírka ramien. Nahnite sa na pravú stranu a nechajte spočinúť celú vašu váhu na pravej nohe tým, že ľavú nohu zdvihnete zo zeme. Vydržte niekoľko sekúnd a vráťte sa do počiatočnej pozície. Potom sa presuňte na ľavú stranu a zopakujte to isté – váhu presuňte na ľavú nohu a pravú zdvihnite zo zeme. Vydržte niekoľko sekúnd a za sebou máte prvé opakovanie. Urobte ich aspoň desať.

3. Chôdza pätou k špičke

Predstavte si, že chodíte po lane. Urobte jeden krok vpred, ale tak, že noha v pohybe, napríklad pravá, „zaparkuje“ priamo pred tou ľavou. Päta sa bude dotýkať špičky. Choďte pomaly takýmto spôsobom a ešte sa snažte aj dvíhať hore koleno. Urobte takýmto spôsobom aspoň desať krokov každou nohou.



Oznam: Od 2. júla do 2. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 3. septembra.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
spalte-takmer-400-kalorii-tymto-tabata-treningomSpáľte takmer 400 kalórii týmto tabata tréningomtri-nevyuzivane-tipy-k-vacsim-rukamTri nevyužívané tipy k väčším rukám trening-lytok-ako-na-toTréning lýtok - ako na to? kruhovy-trening-co-je-toKruhový tréning – čo je to? majte-prehlad-o-svojej-dennej-aktiviteMajte prehľad o svojej dennej aktivite!
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist