SlovakFitness.sk

Tréning 10. 08. 2017

Arnold Schwarzenegger – Tréning tricepsov

Každú stredu vám prinášame články týkajúceho sa najväčšieho kulturistického šampióna všetkých čias, ktorý dosiahol úspechy v športe, v showbiznise i v politike. Dnes sa pozrieme na tréning tricepsov Arnolda Schwarzeneggera.

Tricepsy bývajú podceňované a často sú v tieni bicepsu, hoci tvoria väčšiu časť paží. Ani Arnold sa tejto chybe nevyhol a v roku 1968 síce vystúpil na pódiu Mr. Universe so skvelými bicepsmi, no súťaž nevyhral pre zaostávajúce tricepsy.

Potom sa však začal sústrediť na ich rozvoj. Uprednostňoval pri ich tréningu ľahšie váhy a viac opakovaní. Chcel ich totiž poriadne precítiť, a preto ich aj dôkladne izoloval. Trénoval však aj s ťažšími váhami, pri ktorých počet opakovaní znížil.

Veľmi veľkým váham sa však vyhýbal, pretože sval pri nich poriadne neprecítil, boli záťažou pre lakte a zapájali do práce aj iné svaly – ramená, hrudník, predlaktie či brucho. Triceps tak nebol plnohodnotne odcvičený.

V tomto článku prinášame jeho vzorový tréning, ktorý bol uverejnený v roku 1991 v magazíne Muscle Mag. Cvičil ho trikrát týždenne, pričom zahŕňal štyri cviky, ktorými precvičil všetky tri hlavy tricepsu. Celkovo urobil 24 sérií a na záver nezabúdal na strečing.

Tréning tricepsov Arnold Schwarzeneggera
Cvik Série Opakovania
Kľuky za hlavou 6 6-10
Tricepsové sťahovanie kladky 6 6-10
Francúzske tlaky v sede 6 6-10
Extenzie jednou rukou 6 6-10

Článok bol pôvodne vydaný: 22.5.2013

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
desat-strategii-budovania-sily-ktore-nikdy-nezostarnuDesať stratégií budovania sily, ktoré nikdy nezostarnú10-tyzdnov-ktore-vam-prinesu-svalovu-hmotu-i-silu10 týždňov, ktoré vám prinesú svalovú hmotu i silu ako-sa-zotavit-z-treningu-efektivnejsieAko sa zotaviť z tréningu efektívnejšie? byt-v-pozicii-dosky-viac-ako-10-sekund-by-mohlo-byt-zbytocneByť v pozícii dosky viac ako 10 sekúnd by mohlo byť zbytočné domacu-posilnovnu-ma-stale-coraz-viac-ludi-co-v-nej-nesmie-chybatDomácu posilňovňu má stále čoraz viac ľudí. Čo v nej nesmie chýbať?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist