SlovakFitness.sk

Pre ženy 13. 01. 2018

Spôsoby, ktorými môžete spáliť tuk z nôh

ikonka
Či už chcete lepšie vyzerať alebo sa napasovať do obľúbených nohavíc, aj vy môžete mať na dosah silnejšiu spodnú časť tela, vypracovanejšie nohy a zbaviť sa tuku, ktorý z nich odchádza len ťažko.

Stačí, keď dáte šancu nasledujúcim tipom:

1. Robte drepy - najlepším cvikom pre rozvoj nôh sú drepy, pri ktorých posilníte svaly sedacie, stehenné i lýtkové, pričom využijete pomerne veľa energie, čo sa pretaví do ľahšieho chudnutia.

2. Robte výpady - ďalším výborným cvikom na nohy sú výpady, pri ktorých navyše dochádza aj k uvoľňovaniu tuhých väzív. Zapájajú sa do nich aj svaly udržujúce rovnováhu, čo zapojí do činnosti aj stred tela.

3. Nezabúdajte na lýtka - pri nohách nie je všetko len o stehnách, treba precvičiť aj lýtka. Najlepším cvikom sú výpony, ktoré môžete robiť kdekoľvek a kedykoľvek počas dňa s vlastnou váhou tela.

4. Prechádzajte sa - aj bez posilňovne môžete spevniť a zoštíhliť vaše nohy. Stačí, ak sa budete pravidelne prechádzať. Každodenné prechádzky sú dobré aj pre zdravie.

5. Sklon a kopce vám prospejú - ak behávate, zabehajte si do kopca. Ak behávate na páse, nastavte si šikmý sklon. Prečo? Zvyšuje to intenzitu a urýchľuje precvičenie cieľových svalov. Navyše, vedci zistili, že vďaka vyššej intenzite znížite aj chuť do jedla a ukladanie tukov.

6. Zašprintujte si - rýchle intenzívne cvičenie, akým sú aj šprinty, je najefektívnejším spôsobom, ako spáliť tuky čo najrýchlejšie. Venujete tomu menej času a efekt bude rovnaký, možno aj lepší, ako pri dlhom behaní v miernej intenzite.

7. Pite kávu - káva vám pomôže zrýchliť metabolizmus, vďaka čomu budete chudnúť o trochu ľahšie. Takisto vás vie nakopnúť pred tréningom.

8. Zvýšte príjem citróna a vápnika - citróny obsahujú polyfenoly, ktoré pomáhajú páliť tuky, a vitamín C, ktorý bojuje proti zápalom. Vápnik je dôležitý pre posilnenie kostí i svalov.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
zeny-a-rozvetvene-aminokyseliny-bcaaŽeny a rozvetvené aminokyseliny BCAAco-o-vasom-zdravi-hovori-pomer-pasu-k-bedramČo o vašom zdraví hovorí pomer pásu k bedrám?rady-pre-zeny-ktore-chcu-nabrat-svaly-vyzivaRady pre ženy, ktoré chcú nabrať svaly – výživarady-pre-zeny-ktore-chcu-nabrat-svaly-treningRady pre ženy, ktoré chcú nabrať svaly – tréningako-zostat-fit-ked-nemate-cas-na-cvicenieAko zostať fit, keď nemáte čas na cvičenie?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist