Naše ďalšie weby: NHL KHL Osobný rozvoj
 
 
 
 
Reklama:
Pre ženy 10. 03. 2018

Domáci tréning chrbta a bicepsov pre každú ženu

ikonka
Ak si chcete posilniť a vytvarovať svoj chrbát a ruky, potom ste na správnej adrese. V tomto článku vám prinášame tréning chrbta a bicepsov, ktorý je vhodný viac-menej pre každú z vás.

Väčšina žien sa nevenuje posilňovaniu s činkami a tie, ktoré áno, kladú dôraz najmä na sedacie svaly a tréningy nôh. Pre lepšie pálenie tukov a budovanie peknej postavy však musíte cvičiť aj hornú časť tela. K nej patria aj chrbát a bicepsy.

Ak budete hľadať na internete, možno budete prekvapené výberom tréningov na tieto partie. Väčšina z nich je totiž pomerne náročných. Na tom nič zlé nie je, no netreba zabúdať ani na tie žienky, ktoré nemajú v pláne stať sa fitneskami.

Tento tréning je perfektný pre ženy, ktoré nie sú až v takej kondícii a ktoré neoplývajú takou silou. Pre ženy, ktoré chcú v pohodlí domova cvičiť pre zdravie, chudnutie a posilnenie tela.

Ak s týmto tréningom začínate, stačí, keď ho budete cvičiť raz týždenne. Po mesiaci, keď si už naň zvyknete, ho môžete cvičiť dvakrát týždenne. Ak vám následne budú cviky pripadať už príliš ľahké, využite pri nich činky alebo iné záťaže. V tabuľke pripojíme aj možnosti, akými si záťaž zvýšiť.

Domáci tréning chrbta a bicepsov
Cvik Série Opakovania Dodatočná záťaž?
Good morning
video »
3 do zlyhania závažie na zápästie
Vtáči pes (Bird dog)
video »
3 do zlyhania závažie na zápästie a členky
Obrátené príťahy*
video »
3 do zlyhania záťažová vesta / malý batoh s knihami
Príťahy v predklone s osou činky*
video »
3 do zlyhania kotúče na os činky
Izometrické bicepsové zdvihy
video »
3 do zlyhania jednoručka / fľaša s vodou alebo pieskom
* - ak nemáte os činky a nechcete ju kupovať, postačí trocha kreativity - metla. Pri príťahoch v predklone je však na ňu potrebné dať aspoň nejakú záťaž - na každý koniec pripevniť tašku, do ktorej si môžete dávať napríklad knihy.


Pomôžte nám:
Vadí vám niečo na našom webe? Všimli ste si technickú chybu? Chceli by ste niečo vylepšiť?   Dajte nám vedieť »

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Môže sa hodiť: 
Sprievodca výberom tréningového plánu »

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku




© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk TOPlist