SlovakFitness.sk

Motivácia 01. 04. 2018

Čo robiť, ak o sebe začneme pochybovať?

ikonka
Všetci máme občas tie momenty, keď začneme o sebe pochybovať. Môže to trvať hodiny, dokonca dni či týždne. Ako sa z tohto ťažkého obdobia dostať? Čo robiť, aby ste znovu dostali život pod kontrolu?

Ak vás neúspech donúti o sebe myslieť v zlom alebo ak sa obávate, že nemáte na to, aby ste zvládli výzvu čakajúci pred vami, spomeňte si na nasledujúcich päť tipov, ktoré vám krok po kroku pomôžu nájsť stratenú rovnováhu:

1. Nesúďte vaše myšlienky
Nie sme našimi myšlienkami. Ak si pomyslíte, že by ste niekomu najradšej vrazili a neurobíte tak, nerobí to z vás násilníka. Znamená to len, že máte myšlienku, ktorá pomáha vyventilovať váš hnev. Preto nerobte z myšlienok viac, ako sú.

2. Majte vlastnú mantru
Mantra dokáže byť veľmi nápomocná a dokáže nás usmerniť. Nájdite si nejaká svoju mantru, ktorá vám pomôže prechádzať životom. Opakujte si ju, keď na vás príde ťažšie obdobie. Hovorte si dokola napríklad: „Ja som strojcom svojho osudu. Ja rozhodujem o tom, čo urobím a zlyhania sú pre mňa len krokmi ku konečnému úspechu.“

3. Vnímajte vonkajší ruch
Keď už ste v prítomnom momente vďaka opakovaniu svojej mantry, pokúste sa v ňom zostať tak, že budete vnímať ruch okolo vás. Počúvajte zvuky. Počúvajte zvuk chladiča na počítači, zvuk chladničky, štebot vtákov, prechádzajúce autá... Spomalí sa vám dych a vy sa upokojíte.

4. Zamerajte sa na niekoho iného
Keď o sebe pochybujete, vaše myšlienky sú vami ako posadnuté. Preto ich musíte presmerovať na inú osobu. Zamerajte svoju pozornosť na niekoho iného. Ak sa cítite bezmocne, podajte nikomu pomocnú ruku. Budete sa cítiť lepšie a niekomu pomôžete.

5. Pamätajte, že najdôležitejšia je prítomnosť
Pomôžte si tým, že si neustále budete pripomínať, že minulosť je minulosťou a už ju nezmeníme. Pomôžte si tým, že si neustále budete pripomínať, že budúcnosť si tvoríme tým, ako myslíme v prítomnosti. Prítomnosť je ta najdôležitejšie, nezaťažujte sa tým, čo bolo alebo ešte horšie – tým, čo by MOHLO byť.

Oznam: Od 2. júla do 2. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 3. septembra.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
uspech-a-lepsi-zivot-prehlad-clankov-ktore-vam-pomozu-rast-28-tyzden-2018Úspech a lepší život: Prehľad článkov, ktoré vám pomôžu rásť (28. týždeň 2018)uspech-a-lepsi-zivot-prehlad-clankov-ktore-vam-pomozu-rast-27-tyzden-2018Úspech a lepší život: Prehľad článkov, ktoré vám pomôžu rásť (27. týždeň 2018)uspech-a-lepsi-zivot-prehlad-clankov-ktore-vam-pomozu-rast-26-tyzden-2018Úspech a lepší život: Prehľad článkov, ktoré vám pomôžu rásť (26. týždeň 2018)vyhnite-sa-priberaniu-na-cestach-vdaka-tymto-tipomVyhnite sa priberaniu na cestách vďaka týmto tipomuspech-a-lepsi-zivot-prehlad-clankov-ktore-vam-pomozu-rast-25-tyzden-2018Úspech a lepší život: Prehľad článkov, ktoré vám pomôžu rásť (25. týždeň 2018)
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist