SlovakFitness.sk

Pre ženy 31. 03. 2018

Cvičenie a veľké prsia. Tieto tipy vám pomôžu

ikonka
Veľké prsia môžu byť ozdobou žien a tým, čo niektorí chlapi chcú, no vedia spôsobiť aj komplikácie. Niektoré ženy s nimi riešia problémy aj pri cvičení a vyhýbajú sa trebárs behu alebo skákaniu cez švihadlo.

Ak aj vy máte veľké „prednosti“ a chcete cvičiť s minimálnym obmedzením, možno vám pomôžu nasledovné tipy:

1. Podporte ich - základom by mala byť dobrá športová podprsenka. Čím väčšie prsia, tým lepšie a pohodlnejšie budú drahšie a kvalitnejšie podprsenky.

2. Na športovú podprsenku športový top - prsia si ešte lepšie zafixujete, ak si na športovú podprsenku oblečiete športový top so všitými košíčkami, ktoré zaručia väčšiu stabilitu prsníkov aj počas náročného pohybu.

3. Stred tela cvičte poctivo - vzhľadom na to, že na vašom trupe je váha navyše, potrebujete mať silné brucho a chrbát. Preto by ste mali aspoň trikrát týždenne vykonávať cviky ako sú doska, skracovačky či hyperextenzie.

4. Venujte sa joge a pilatesu - keďže veľké prsia spôsobujú presun ťažiska tela, je možné, že si pre ne osvojíte nesprávne držanie tela. V tomto prípade by ste sa mali venovať aj joge či pilatesu, v ktorých nájdete cviky zameraná na podporenie správneho držania tela.

5. Rozhodnite sa pre iné kardio - ak vám veľké prsia spôsobujú bolesť chrbta, nemali by ste chrbticu zaťažovať ešte viac tým, že s nimi budete behávať. Zvoľte v tom prípadne vhodnejší kardio tréning, ako je bicyklovanie, turistika, plávanie, rýchla chôdza.

6. Vyberte si vhodnú lokalitu - ak vám prekáža, že svojimi prednosťami pútate v posilňovni pozornosť, voľte menej zaľudnené miesta na cvičenie alebo chodievajte do posilňovne vtedy, keď je v nej minimum ľudí. Alebo cvičte s kamarátkami a budete sa možno cítiť, že na vás smeruje menej pozornosti.

Oznam: Od 2. júla do 2. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 3. septembra.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
5-mytov-o-celulitide5 mýtov o celulitíde ako-cvicit-jogu-zaklady-pre-zaciatocnickyAko cvičiť jogu - základy pre začiatočníčky damy-zoznamte-sa-s-kettlebellDámy, zoznámte sa s kettlebell zeny-nedostatok-vitaminu-d-a-chudnutieŽeny, nedostatok vitamínu D a chudnutieskvely-cvik-na-brucho-ktory-by-mala-vyskusat-kazda-zenaSkvelý cvik na brucho, ktorý by mala vyskúšať každá žena
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist