Naše ďalšie weby: NHL KHL Osobný rozvoj
 
 
 
 
Reklama:
Suplementy 30. 05. 2018

Štyri bežné spaľovače tukov, ktoré nemajú stimulačný účinok

ikonka
Množstvo spaľovačov tukov zakladá svoju účinnosť na látkach, ktoré majú aj stimulačný účinok. Existujú však aj také spaľovače, ktoré tento účinok nemajú a stále stoja za to? Existujú. Prinášame vám štyri z nich.

Najefektívnejšie suplementy majú stimulačný účinok, pretože vo väčšine prípadov obsahujú kofeín alebo podobné látky, ktoré zvyšujú pozornosť, koncentráciu a potenciál páliť tuky. Hlavným dôvodom, prečo by sa im ľudia chceli vyhýbať, je intolerancia.

Niektorí ľudia totiž môžu pri ich príjme pociťovať nepredvídateľné vedľajšie účinky. Niekto pocíti nevoľnosť, niekto nervozitu, panický záchvat či dokonca halucinácie. V tom prípade je vhodnejšie siahnuť na tieto štyri spaľovače tukov, ktoré stimulačný účinok nemajú:

Článok pokračuje pod reklamou


1. ALA (kyselina alfa-lipoová)
Kyselina alfa-lipoová je samá o sebe tukom, no takým, ktorý podporuje chudnutie viacerými spôsobmi: potláča chuť do jedla, sacharidy usmerňuje do svalových buniek a nie do tukových zásob, podporuje využívanie glykogénu, pomáha s inzulínovou rezistenciou. Okrem toho má aj antioxidačné vlastnosti.

2. CLA (konjugovaná kyselina linolová)
Ide o látku, ktorú môžete získať aj z potravy, ale aby ste získali efektívne množstvo, nebolo by praktické konzumovať toľko jedla, najmä hovädziny. CLA pomáha podporovať spaľovanie tukov a zároveň udržiavať svalovú hmotu. Podporuje testosterón a chudnutie zaisťuje lepším využívaním tukov ako zdroju energie, bránením ukladania nových tukových zásob a potláčaním chute do jedla.

3. Cholín
Cholín podporuje oxidáciu tukov v pečeni. Sám o sebe má na chudnutie slabé účinky, ale v kombinácii s karnitínom je efektívnejší a molekuly mastných kyselín pomáha z tela odstraňovať aj prostredníctvom močenia.

4. Karnitín
Ide o mimoriadne populárny doplnok výživy. Karnitín je aminokyselina, ktorá sa nachádza prirodzene v jedlách ako sú mliečne výrobky a hovädzie mäso. Vďaka nemu sa mastné kyseliny efektívnejšie pália a v mitochondriách sa využívajú ako zdroj energie. Takisto pomáha s budovaním čistej svalovej hmoty i androgénových receptorov.

Pomôžte nám:
Vadí vám niečo na našom webe? Všimli ste si technickú chybu? Chceli by ste niečo vylepšiť?   Dajte nám vedieť »

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Môže sa hodiť: 
Sprievodca výberom tréningového plánu »

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku




© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk TOPlist