SlovakFitness.sk

Tréning 31. 05. 2018

Chudnite s tréningom, na ktorý potrebujete len dve jednoručky a odhodlanie

ikonka
Čas sa kráti, leto sa blíži. Akou formou sa v ňom pochválite? Ak zaostávate za svojimi cieľmi, možno by bolo na čase svoju snahu zintenzívniť alebo dať šancu tréningu, ako je tento.

Predkladaný tréning je zložený zo známych cvikov, zaberie len 45 až 60 minút a potrebujete naň len jeden pár jednoručiek a odhodlanie. Tréning vám pomôže schudnúť posledné kilogramy a vybudovať skvelé letné telo.

Tréning pozostáva z 12 cvikov, ktoré sú zamerané hlavne na ramená a stred tela, no zasiahnu aj hrudník, ruky, chrbát či nohy. Vykonáva sa v štyroch zložených sériách, z ktorých každá zahŕňa tri cviky.

V zloženej sérii robíte cviky po sebe bez prestávky, pričom počty opakovaní sú vyššie. Po skompletizovaní tretieho sa dá prestávka len 30 sekúnd a následne sa zložená séria zopakuje ešte dvakrát. Potom sa prejde na ďalšiu.

Kombinácie v zložených sériách sú nasledujúce: tlaky na ramená-príťahy jednoručky v predklone-dvíhanie nôh, upažovanie-kľuky-skracovačky, príťahy v kľuku-drepy s jednoručkami-farmárska chôdza, kľuky na lavičke-tieňový box-angličáky.

Tréning môžete robiť trikrát týždenne, nie však dva dni po sebe.

Tréning na chudnutie
Cvik Série Opakovania
Zložená séria:
Tlaky v stoji na ramená
Príťahy jednoručky v predklone
Dvíhanie nôh v ľahu
3
15
15
15
Zložená séria:
Upažovanie s jednoručkami v stoji
Kľuky
Skracovačky
3
15
15
15
Zložená séria:
Príťahy v kľuku (renegade row)
Drepy s jednoručkami
Farmárska chôdza
3
20
20
50 metrov
Zložená séria:
Tricepsové kľuky na lavičke
Tieňový box
Angličáky (burpees)
3
20
20 (úderov)
10


O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
preco-by-sa-mal-kazdy-chlap-venovat-posilnovaniuPrečo by sa mal každý chlap venovať posilňovaniu?odpalte-svoje-bicepsy-tymto-vojenskym-treningomOdpáľte svoje bicepsy týmto vojenským tréningompreco-by-vam-trening-vecer-mohol-zmenit-zivotPrečo by vám tréning večer mohol zmeniť život?chyby-ktorym-by-ste-sa-pri-treningu-chrbta-mali-vyvarovatChyby, ktorým by ste sa pri tréningu chrbta mali vyvarovať absolvujte-skvely-trening-za-polovicu-casuAbsolvujte skvelý tréning za polovicu času
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist