Kulturistika 31. 10. 2018

Tréning kulturistu XXIX. – Mamdouh Elssbiay a tréning rúk

ikonka
Mamdouh Elssbiay je veľký. Skutočne veľký. K jeho prezývke „Big Ramy“ jednoznačne prispeli aj jeho masívne ruky. A v dnešnej časti nášho seriálu o tréningoch kulturistov sa pozrieme práve na to, ako precvičoval tricepsy a bicepsy.

Tréningovou filozofiu egyptského profesionála je jednoduchosť spojená s princípmi klasického tréningu a podporená vysokým nasadením. Ani jeho tréning rúk tak nevyzerá nijak špeciálne. Dôležité však je, že pri ňom používa ťažké váhy a koncentruje sa na precítenie každého opakovania.

Každý cvik v tréningovej jednotke vykoná v štyroch sériách s vyšším počtom opakovaní – 10 až 12, resp. 12 až 15.

Prvú polovicu tvoria cviky na tricepsy. Zažína stláčaním hornej kladky, pokračuje extenziami jednou rukou za hlavou s využitím jednoručky a končí opäť stláčaniami hornej kladky, ktoré však robí s lanovým adaptérom.

Bicepsy odcvičí v druhej polovici tréningu. Na začiatok absolvuje kladivové zdvihy s jednoručkami, potom prejde na koncentrované bicepsové zdvihy a na koniec sa postaví pred spodnú kladku a robí bicepsové zdvihy s využitím lanového adaptéru.

Lanový adaptér je jeho poznávacou značkou. Využíva ho rád, pretože umožňuje nezávislý pohyb rúk a takisto skvelú kontrakciu bicepsov i tricepsov. „Big Ramy“ verí, že práve to je jedným z dôvodov rozvoja jeho svalov paží.

Elssbiay a jeho tréning rúk
Cvik Série Opakovania
Tricepsy
Stláčanie hornej kladky 4 10-12
Extenzie jednou rukou za hlavou 4 10-12
Stláčanie hornej klasky s lanovým adaptérom 4 12-15
Bicepsy
Kladivové zdvihy 4 10-12
Koncentrované zdvihy 4 10-12
Bic. zdvihy na spodnej kladke s lanovým adaptérom 4 12-15


Oznam: Od 1. júla do 1. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 2. septembra.

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

O čom píše Úspech.MNE.sk?

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku


Streftec - Webdesign & Media

© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk
TOPlist