SlovakFitness.sk

Pre ženy 08. 12. 2018

Obľúbený tréning brucha Ashley Kaltwasser + tipy k tréningu

ikonka
Profesionálna pretekárka v kategórii Bikini Pro a jedna z najväčších hviezd tohto športu, Ashley Kaltwasserová, sa pre magazín Oxygen podelila o svoj obľúbený tréning brucha a tipy k cvičeniu tejto svalovej partie.

Katlwasserová najskôr skonštatovala, že je 100-percentnou pravdou tvrdenie, že tehličky sa rodia v kuchyni. Podotkla však, že tréning je neoddeliteľnou súčasťou ich rozvoja. Bez neho by nebolo diétou čo odhaľovať.

Ona samotná cvičí brucho dvakrát týždenne a to krátko, ale efektívne. Jej obľúbený tréning brušných svalov je kruhový. Trikrát teda zopakuje sekvenciu piatich cvikov, ktoré sú uvedené v tabuľke. Všetky robí po sebe s minimálnymi až žiadnymi prestávkami.

Tréning brucha Ashley Kaltwasser
Cvik Opakovania/Trvanie
Zdvihnuté nohy pred telom v 90-stupňovom uhle (na bradlách) 60 sekúnd
Obrátené skracovačky 30
Ruský kolotoč (russian twist) 20 na každú stranu
Flutter kicks 60 sekúnd
V-up 10
Zopakovať celé trikrát.

Ďalej aj rekreačným cvičenkám radí, aby využívali vysoko intenzívny intervalový tréning. Vďaka nemu podporia množstvo spálených tukov, ktoré urýchlia proces odhalenie tehličiek.

K štandardným cvikom na brucho sa zase nemusia báť pridávať dodatočnú záťaž, či už pomocou kotúča, gumových pásov alebo záťaže na členky. Netreba sa báť cvičiť brucho s ťažkými váhami.

Pri cvičení brucha zdôrazňuje aj skutočnosť, že ide o svalovú partiu, ktorá je rovnaká ako iné – potrebuje aj niekoľko dní na zotavenie. Ona trénuje brucho v pondelky a štvrtky a nikdy nie dva dni po sebe.

Pri vykonávaní cvikov treba robiť pohyb pomaly kontrolovane a koncentrovať sa na kontrakcie svalov. A na záver ešte pripomína, že pre kvalitné brucho musíte mať aj kvalitnú stravu a piť veľa vody.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
ako-jest-pre-svoj-sport-i-posilnovanie-crossfit-turistikaAko jesť pre svoj šport I. – Posilňovanie, CrossFit, turistikavyuzite-kopec-na-skvely-hiit-treningVyužite kopec na skvelý HIIT tréningdamy-toto-su-dovody-preco-nemozete-zvysit-svoju-siluDámy, toto sú dôvody, prečo nemôžete zvýšiť svoju silupat-dovodov-preco-by-ste-sa-mali-dat-do-leta-do-formyPäť dôvodov, prečo by ste sa mali dať do leta do formyfitness-tipy-ktore-by-mala-poznat-kazda-zaneprazdnena-matkaFitness tipy, ktoré by mala poznať každá zaneprázdnená matka
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist