Tréning 20. 12. 2018

Sparťanský tréning hrudníka

ikonka
Túžite po väčšom a vytvarovanejšom hrudníku? Prinášame vám tréning, ktorým rozvoj svojich prsných svalov pozdvihnete na novú úroveň. Inšpiráciou budú bojovníci zo Sparty.

Sparťania boli odhodlaní a pracovití natoľko, že si vybojovali pevné miesto v svetovej histórii. Do dnešného dňa inšpirujú mužov, ktorí chcú byť ako oni. Ak chcú mať takú postavu a taký mocný hrudník, musia sa pripraviť na tvrdú prácu.

Hrudník je pýchou mužského tela. Ak ho chcete mať špičkový, nemôžete sa spoliehať len na benčpres. Musíte ho precvičiť zo všetkých strán. K tomuto vám pomôže aj tento tréning, v ktorom sú cviky vybrané tak, že zohľadňujú anatómiu a funkciu prsných svalov.

Na úvod tréningu sa budeme držať nižšieho počtu opakovaní, čím budeme primárne budovať silu. Medzi sériami budeme oddychovať dlhšie, až dve minúty, aby sa v dostatočnej miere regenerovala ATP energia. Nízke opakovania navyše podporia stimuláciu testosterónu.

V zvyšku tréningu prejdeme cez stredný rozsah opakovaní po vyšší. Cieľom bude hypertrofia a vyšťavenie svalov. Opakovania sa vykonávajú pomaly a kontrolovane, oddych medzi sériami je len 60 sekúnd.

Na záver tréningu zvýšime intenzitu supersériou a „dvadsaťjednotkami“, pri ktorých vykonáme dokopy 21 opakovaní, ale nasledujúcim spôsobom: 7 opakovaní v dolnej polovici rozsahu pohybu, 7 v hornej a 7 v celom rozsahu pohybu.

Stačí, ak budete tréning cvičiť raz týždenne, ale pre skúsenejších cvičencov odporúčame naplánovať si ho na dva dni v týždni. Medzi jednotlivými tréningami si však dajte minimálne dva dni.

Sparťanský tréning hrudníka
Cvik Série Opakovania
Tlaky s jednoručkami na šikmej lavici 3 6-8
Tlaky s jednoručkami 3 10
Superséria:
Rozpažovanie na hornej kladke
Peckdeck
4
12
15
Benčpress (dvadsaťjednotky) 2 21


Oznam: Od 1. júla do 1. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 2. septembra.

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

O čom píše Úspech.MNE.sk?

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku


Streftec - Webdesign & Media

© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk
TOPlist