Kulturistika 06. 02. 2019

Tréning legendy XXVII. – Ronnie Coleman a tréning nôh

ikonka
Rekordér v počte víťazstiev na Mr. Olympia, ikonický ex-policajt Ronnie Coleman, vedel, ako trénovať tvrdo. Ako nadšenec vzpierania miloval robiť ťažké drepy. Prinášame vám ukážku toho, ako bežne cvičil svoje masívne nohy.

Upozornenie na začiatok – Coleman trénoval skutočne tvrdo, a preto neodporúčame brať si z jeho prístupu príklad. Nakoniec, vyžiadal si daň aj na jeho zdraví. Je však úžasné sledovať, ako sa vedel v posilňovni vyblázniť. „Light weight, baby!“

Coleman trénoval nohy dvakrát do týždňa, zvyčajne v utorok a v piatok. Prvý tréning bol ten náročnejší – absolvoval v ňom drepy, leg press, výpady s veľkou činkou, mŕtve ťahy s vystretými nohami a zakopávania v sede.

Využité váhy neboli skutočne ľahké, ako si zvykol pokrikovať. Pri drepoch váha stúpala až cez 350 kilogramov, na leg press si nahádzal kotúče v celkovej hmotnosti šialených 1000 kilogramov. Uf... Takto vyzeral jeho ťažší tréning:

Ronnieho tréning nôh - utorok
Cvik Série Opakovania
Drepy 5-6 2
Leg press 4 12
Výpady na parkovisku 2 na dĺžku 91 m
Mŕtve ťahy s vystretými nohami 3 12
Zakopávanie v sede 3 12

V piatok váha vystúpila najviac pri hacken drepoch, ale išlo „len“ o zhruba 400-410 kilogramov. Pred nimi vykonal ešte predkopávania a ľahšie čelné drepy (pod 280 kg). Po nich ešte cvičil zakopávania v stoji a zakopávania v ľahu. Rozpis ľahkého tréningu bol takýto:

Ronnieho tréning nôh - piatok
Cvik Série Opakovania
Predkopávanie 4 30
Čelné drepy 4 12-15
Hacken drepy 3 12
Zakopávanie v stoji 3 12-15
Zakopávanie v ľahu 4 12-15


Oznam: Od 1. júla do 1. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 2. septembra.

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

O čom píše Úspech.MNE.sk?

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku


Streftec - Webdesign & Media

© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk
TOPlist