Reklama:
Kulturistika 06. 02. 2019

Tréning legendy XXVII. – Ronnie Coleman a tréning nôh

ikonka
Rekordér v počte víťazstiev na Mr. Olympia, ikonický ex-policajt Ronnie Coleman, vedel, ako trénovať tvrdo. Ako nadšenec vzpierania miloval robiť ťažké drepy. Prinášame vám ukážku toho, ako bežne cvičil svoje masívne nohy.

Upozornenie na začiatok – Coleman trénoval skutočne tvrdo, a preto neodporúčame brať si z jeho prístupu príklad. Nakoniec, vyžiadal si daň aj na jeho zdraví. Je však úžasné sledovať, ako sa vedel v posilňovni vyblázniť. „Light weight, baby!“

Coleman trénoval nohy dvakrát do týždňa, zvyčajne v utorok a v piatok. Prvý tréning bol ten náročnejší – absolvoval v ňom drepy, leg press, výpady s veľkou činkou, mŕtve ťahy s vystretými nohami a zakopávania v sede.

Využité váhy neboli skutočne ľahké, ako si zvykol pokrikovať. Pri drepoch váha stúpala až cez 350 kilogramov, na leg press si nahádzal kotúče v celkovej hmotnosti šialených 1000 kilogramov. Uf... Takto vyzeral jeho ťažší tréning:

Ronnieho tréning nôh - utorok
Cvik Série Opakovania
Drepy 5-6 2
Leg press 4 12
Výpady na parkovisku 2 na dĺžku 91 m
Mŕtve ťahy s vystretými nohami 3 12
Zakopávanie v sede 3 12

V piatok váha vystúpila najviac pri hacken drepoch, ale išlo „len“ o zhruba 400-410 kilogramov. Pred nimi vykonal ešte predkopávania a ľahšie čelné drepy (pod 280 kg). Po nich ešte cvičil zakopávania v stoji a zakopávania v ľahu. Rozpis ľahkého tréningu bol takýto:

Ronnieho tréning nôh - piatok
Cvik Série Opakovania
Predkopávanie 4 30
Čelné drepy 4 12-15
Hacken drepy 3 12
Zakopávanie v stoji 3 12-15
Zakopávanie v ľahu 4 12-15


Pomôžte nám:
Vadí vám niečo na našom webe? Všimli ste si technickú chybu? Chceli by ste niečo vylepšiť?   Dajte nám vedieť »

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Môže sa hodiť: 
Sprievodca výberom tréningového plánu »

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku




© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk TOPlist