Reklama:
Kulturistika 20. 03. 2019

Tréning kulturistu XXVI. – William Bonac a tréning hrudníka

ikonka
William Bonac patrí medzi kulturistov, ktorí sa môžu pochváliť kvalitným rozvojom všetkých partií. Má hmotu, dokáže sa skvelo pripraviť na súťaže a udržuje si symetriu. Na prvý pohľad na ňom zaujme aj hrudník, na ktorý sa v tomto článku pozrieme.

Bonac, ktorý sa v ostatných rokoch zaradil medzi špičku profesionálnej scény, si dáva záležať na tom, aby na seba nepridával len kilogramy svaloviny, ale aby udržoval aj čo možno najestetickejšiu postavu.

V tomto smere pri tréningu uprednostňuje filozofiu poctivého precítenia svalov a ich stimulácie množstvom odlišných cvikov. V tomto ukážkovom tréningu zaťaží hrudník až siedmimi cvikmi, ktoré robí len v dvoch až troch sériách.

Článok pokračuje pod reklamou


Pri vykonávaní sérií sa koncentruje na stredný až vyšší počet opakovaní. Napriek tomu však využíva váhy, pri ktorých je daný tréning poriadne intenzívny. Navyše, hrudník predvyčerpá prvým cvikom, ktorými sú sťahovania protismerných kladiek.

Až potom prechádza na základné cviky. Ako prvý absolvuje benčpres s veľkou činkou, po ktorom využije na tlaky aj stroj. Následne sú v hre už len jednoručné činky. Na šikmej lavici s nimi odcvičí rozpažovania a tlaky, ktoré si potom dá aj na rovnej lavici. Na konci zaradí ešte pullover.

Bonac tak ako mnoho iných súťažných či rekreačných kulturistov precvičuje hrudník v pondelok. Často k nemu pribalí aj tricepsy.

William Bonac a tréning hrudníka
Cvik Série Opakovania
Sťahovanie protismerných kladiek 2-3 15-20
Benčpres 2-3 6-10
Tlaky na stroji 2-3 8-15
Rozpažovanie na šikmej lavici 2-3 8-15
Tlaky s jednoručkami na šikmej lavici 2-3 8-15
Tlaky s jednoručkami na rovnej lavici 2-3 6-10
Pullover s jednoručkou 2-3 8-15


Pomôžte nám:
Vadí vám niečo na našom webe? Všimli ste si technickú chybu? Chceli by ste niečo vylepšiť?   Dajte nám vedieť »

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Môže sa hodiť: 
Sprievodca výberom tréningového plánu »

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku




© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk TOPlist