Naše ďalšie weby: NHL KHL Osobný rozvoj
 
 
 
 
Reklama:
Kulturistika 01. 05. 2019

Tréning legendy XXIX. – Ako vybudoval masívne paže Franco Columbu?

ikonka
Franco Columbu. Kto z nadšencov kulturistiky by ho nepoznal? Najlepší kamarát Arnolda Schwarzeneggera sa zaradil aj medzi najlepších kulturistov všetkých čias. Dnes sa pozrieme na to, ako kedysi vybudoval svoje masívne paže.

Columbu pre svoju výšku nikdy nevytŕčal z davu, ale vykompenzoval to svojou šírkou, mohutnosťou a silou. A silovo pristupoval aj k tréningu bicepsov a tricepsov, ktorému dominovali, zrejme podľa očakávaní, voľné váhy.

Taliansky rodák trénoval ruky pomocou supersérií tak, že spojil cvik na biceps s cvikom na triceps. Je to osvedčená a populárna technika na rozvoj vybalansovaných paží. Prvá séria bola vždy zahrievacia s ľahkou váhou a vyšším počtom opakovaní 10-12.

Článok pokračuje pod reklamou


Columbu následne urobil štyri ostré série s nižším počtom opakovaní – ten závisel od danej kombinácie cvikov. Osem opakovaní robil s bicepsovými zdvihmi na šikmej lavici a tricepsovým stláčaním hornej kladky.

Niekdajší víťaz Mr. Olympia následne prešiel k bicepsovým zdvihom s veľkou činkou, pri ktorých si pomáhal aj švihmi, a francúzskym tlakom. Robil šesť opakovaní. Na záver spojil bicepsové zdvihy na Scottovej lavici a tlaky s úzkym úchopom na lavičke, ktorých urobil po 10 v každej sérii.

Pozri aj: Tréning legendy X. – Franco Columbu a hrudník

Franco Columbu a tréning rúk
Cvik Série Opakovania
Superséria:
Bicepsové zdvihy na šikmej lavici
Stláčanie hornej kladky
5* 8
Superséria:
Bicepsové zdvihy s veľkou činkou
Francúzske tlaky
5* 6
Superséria:
Bicepsové zdvihy na Scottovej lavici
Tlaky na lavičke s úzkym úchopom
5* 10
*- prvá séria bola zahrievacia s 10 až 12 opakovaniami


Pomôžte nám:
Vadí vám niečo na našom webe? Všimli ste si technickú chybu? Chceli by ste niečo vylepšiť?   Dajte nám vedieť »

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Môže sa hodiť: 
Sprievodca výberom tréningového plánu »

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku




© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk TOPlist